استان مرکزی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از سفر مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان خبر داد
کد خبر: ۸۰۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 10 December 2019

نتیجه تصویری برای وزیر فرهنگ"

حجت‌الاسلام عباس دانشی با بیان اینکه سفر دو روزه وزیر ارشاد به استان مرکزی در روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته (۲۱ و ۲۲ آذرماه) انجام خواهد شد، اظهار کرد: وزیر ارشاد در روز نخست این سفر به شهرستان اراک سفر می‌کند و ضمن دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان حضور خواهد یافت.

وی بیان کرد: مقام عالی وزارت ارشاد همچنین با اصحاب فرهنگ‌وهنر، فعالان قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهر اراک دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازدید از طرح‌های عمرانی فرهنگی شهرستان اراک شامل تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی در برنامه‌های این سفر قرار دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین از سفر سیدعباس صالحی به شهرستان خمین در صبح روز جمعه ۲۲ آذرماه خبر داد و افزود: بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) در زادگاه بنیانگذار امام خمینی (ره) و دیدار با اصحاب فرهنگ‌وهنر و کانون‌های فرهنگی‌وهنری شهرستان خمین از برنامه‌های مهم این سفر است.

وی بیان کرد: دیدار با سه پیشکسوت فرهنگ‌وهنر در شهرستان‌های اراک و خمین از دیگر برنامه‌های این سفر است.

حجت‌الاسلام دانشی همچنین با اشاره به سفر سیدعباس صالحی در عصر روز جمعه ۲۲ آذرماه به شهرستان ساوه گفت: دیدار با اصحاب فرهنگ‌وهنر، فعالان قرآنی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر وزیر ارشاد به ساوه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار