رئيس هيات نظارت بر انتخابات:
رئيس هيات نظارت بر انتخابات يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان مركزي حجت الاسلام مبارك آبادي گفت : داوطلبان از همين ابتدا رعايت قانون را در دستور كار خود داشته باشند.
کد خبر: ۸۰۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 08 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی حجت الاسلام مبارك‌آبادي بيان كرد: چرا كه هيئت نظارت شوراي نگهبان با هماهنگي ستاد پيشگيري از تخلفات و جرائم دادگستري نسبت به تخلفات و جرائم انتخاباتي به صورت جدي ورود پيدا خواهد كرد.
ايشان اخلاق مداري و رعايت قانون و پرهيز از هرگونه تخريب ، شايعه سازي و عمليات رواني را توصيه نمودند.
وي در بخشي از سخنان خود با تاكيد بر سه محور قانون، اخلاق و شرع اظهار كرد: تمام برنامه‌هاي نظارتي و تائيد و ردّ بر اساس اين محورها است و هيچ گونه سلايق شخصي و جانبداري حزب و گروه معنا ندارد و در بحث اخلاق هم بايد اين موضوع را رعايت گردد و همچنين نامزدهاي انتخاباتي و طرفداران در ايام انتخابات و قبل و بعد از آن و در همه حالات ، اخلاق مداري را رعايت كنند و با توجه به بيانيه گام دوم انقلاب، كه حضرت آقا زيبا به آن اشاره نمودند: معرفت و اخلاق جهت دهنده همه حركت‌ها و فعاليت‌هاي فردي و اجتماعي و نياز اصلي جامعه است.
حجت الاسلام مبارک آبادی خاطرنشان کرد: فردی که به تایید شورای نگهبان می‌رسد برای همه قابل احترام است و سعي وتلاش ناظرين و مجريان بايد برگزاري انتخابات سالم ، اجراي قانون ، جديت و عملكرد نيروهاي طراز انقلاب مد نظر باشد و از هرگونه سياسي كاري و جانبداري پرهيز شود.
رئيس هيات نظارت استان در پايان با اشاره به انتخابات پيش‌رو در دوم اسفند ماه سال جاري افزود: مردم شريف ما بدانند شوراي نگهبان و هيئت نظارت فقط خود را مديون امام (ره) و رهبري و شهدا مي داند نه غير از اينها ، و ملاك ما قانون و فرمايشات امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در تاييد و رد صلاحيتها خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار