اخراج
سرمربی ترک‌تبار تیم فوتباتل تراکتور از این تیم جدا شد و براساس تصمیم مالک باشگاه، احد شیخ لاری مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفت
کد خبر: ۸۰۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 07 December 2019
نتیجه تصویری برای مصطفی دنیزلی اخراج شد"
مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. اواخر خرداد ماه امسال، مصطفی دنیزلی هدایت تیم فوتبال تراکتور را برعهده گرفته بود که این سرمربی توانست تا پایان هفته سیزدهم ۱۸ امتیاز کسب کند. احد شیخ لازی به عنوان مربی موقت جای این مربی ترک تبار را گرفت.


براساس اعلام باشگاه تراکتور، باتوجه به فشردگی مسابقات، در حال حاضر تا زمان انتخاب سرمربی جدید، هدایت فنی تراکتور به احد شیخ لاری سرپرست تیم تراکتور سپرده شده است.



دنیزلی چندی پیش نیز به دلایل مسائل شخصی درخواست جدایی از تراکتور را داده بود.



گفتنی است، احد شیخ لاری دارای مدارک مربیگری لیسانس جامع بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فدارسیون فوتبال انگلستان، گواهی نامه بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فیفا تحت نظر فیلیپ ردون و لیسانس A. بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپا هست و طی سال‌های ۷۹ تا ۸۲ به عنوان دستیار و در فصل ۸۶ – ۸۷ نیز به عنوان سرمربی هدایت تراکتور را برعهده داشت. همچنین شیخ لاری از ابتدای فصل جاری به عنوان سرپرست در کنار تراکتور حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار