حجت الاسلام یدالله دهقان شادکامی امروز با حضور در فرمانداری خمین با انجام ثبت نام خود نامزد یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.
کد خبر: ۸۰۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹ 07 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی حجت الاسلام دهقان شادکامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من بر این باورم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بنیانگذارش حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بود و هم اکنون با رهبری بسیار عالی مقام معظم رهبری به پیش می رود باید به حکومت اصلی و حقیقی جهان که همان حکومت ولی عصر علیه السلام می باشد وصل شود و هر کسی در این مسیر هر نوع خدمتی که می تواند باید انجام دهد و بنده با توجه به مشورت های متعدد و مطالعات بسیار به این نتیجه رسیدم که باید پا به این عرصه گذارم و برنامه خود را برپایه سه موضوع قرار دادم: ۱. در بعد سیاسی و فرهنگی تابع و مقلد ولی فقیه شخص مقام معظم رهبری می‌باشد و مقبولیت خود را مدیون مردم و برای آن ها میدانم و به همین دلیل جهت ارتباط بیش از حد مردم خواهان آن هستم که در صورت رای آوردن دفتر کار خود را در منطقه فیروزآباد قرار دهم و در هر هفته که به منطقه خمین می آیم در یک مسجد یا در روستایی همنشین مردم باشم.۲. در بعد اقتصادی بزرگترین مشکل شهر خمین و روستاهای اطرافش را در دو مسئله می دانم یکی در آمد و دیگری کسب و کار به جهت این امور به دنبال کشاورزی و دامداری بودن منطقه سعی در گسترش علمی کردن کشاورزی و دامداری و توسعه صنایع تبدیلی در این شهر می باشد و برای کسب و کار نیز عقیده ام آموزش کسب و کار است که هرکس خودش صاحب کسب و کار شود بدون وابسته به دیگران .  ۳. در بُعد قضایی و نظارتی جهت اصلاح امور ادارات نیروی انسانی در دفتر خود مسئول می نمایم که به پیشنهاد ها و درخواست های مردم رسیدگی کنند و هر اداره یا ارگانی که صد شکایت مردمی داشته باشد از وزیر مربوطه سوال می نمایم و ارتباط مستقیم هم به وسیله سرکشی شخصی خودم در روستاها و مساجد حوزه انتخابی ام خواهد بود.

از سوابق حجت الاسلام دهقان می توان به مدیریت در حوزه های امام خمینی خمین، امام مهدی اراک، اقاضیا اراک وهمچنین معاون حوزه سفیران هدایت قم  ومعاون اموزش حوزه های استان مرکزی اشاره کرد ضمنا ایشان سخنران و استاد دانشگاه و حوزه نیز می باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار