امام جمعه اراک تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی برضرورت مبارزه با مباحثی که تحقق عدالت اجتماعی را به تاخیر می اندازد وموجب چالش اجتماعی می شود تاکید کرد.
کد خبر: ۸۰۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 06 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه افراد فاسد در جامعه اسلامی جایی ندارند وباید محاکمه شوند افزود:
وجود فساد در جامعه سم است و باید با افراد مقصر برخورد و آنان را محاکمه کرد زیرا این افراد ضایع‌کننده حقوق مردم در جامعه اسلامی هستند.
وی یادآورشد: قوه قضاییه پیش قدم شده است و در تلاش است با این عناصر فاسد مبارزه کند.
وی با بیان اینکه دغدغه اصلی شرکت‌کنندگان در نهمین اجلاس منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علیمه قم؛ اسلام و جایگاه بعدی امت اسلامی است که باید به آن توجه شود گفت : همه ی ما خدمتگزار مردم و تکلیف‌مدار هستیم و به دنبال رسیدن به مقام و ثروت اندوزی نیستیم.
امام جمعه اراک با بیان اینکه محوریت نظام اسلامی با مقام معظم رهبری است افزود: براساس اصل ۵۷ قانون اساسی همه قوا زیر نظر ولایت فقیه قرار دارند و همگان باید گوش به فرمان ایشان باشند.
وی با بیان اینکه رهبری در مسائل اخیر کشوررهنمودهای حکیمانه‌ای داشتند اظهارداشت: خداوند امروز به برکت خون شهیدان فرصت داده تا به مردم خدمت شود اگر این مهم مورد غفلت قرار گیرد آسیب ایجاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه هم اینک ۱۰ میلیون دانش آموخته و پنج میلیون دانشجو به برکت انقلاب اسلامی در کشور وجود دارد گفت: دانشجویان سرمایه و پایه‌های امید و آینده کشور هستند بنابراین دراین زمینه نباید نگاه غرب‌گرایی وجودداشته باشد زیرا انگیزه اصلی از تحصیل خدمت به مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار