مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت : وظیفه اصلی ما پیگیری و رفع مشکلات مردم است نه حمایت از فرد خاص، حال اگر کسی میخواهد بهره برداری سیاسی کند مردم خود پاسخ این اشخاص را خواهند داد .
کد خبر: ۸۰۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 06 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عبدالله واحدی در گفتگو با خبر نگار ما گفت : از بدو ورود در استان هدفم را رفع مشکلات مردم وپیگیری مطالبات بحق آنها قرار داده ام و این مهم منحصر به مردم یک شهر خاص یا مردم یک قسمت ازاستان نیست .
وی با اشاره به اینکه سراسر استان برای تحقق این مهم مد نظراست یادآورشد :برای تحقق این مهم جلساتی با مسئولین مختلف استان شامل فرمانداران ،نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و.... داشتیم.
وی ادامه داد: در دهه وقف از همه این عزیزان دعوت کردیم تا درکنار هم حضور داشته باشیم و مشکلات را بیان کنند و ما بررسی کنیم و براساس اولویت های، گزارش های لازم ارائه شود تا درنهایت ودر نتیجه آن رفع مشکلات مردم منطقه را شاهد باشد.
وی تصریح کرد:گاه به دلایل مختلف امکان تشکیل این جلسه میسر نشد اما با چند تا از نمایندگان که بیشتر پیگیر بودند جلساتی تشکیل دادیم و این موضوع سبب شد که برای رفع مشکلات زودتر به نتیجه برسیم.
حجت الاسلام واحدی اضافه کرد: درروز دوم پس از ورود بنده به اداره کل جلسه ای تشکیل شد با حضور نمایندگان اراک خنداب و کمیجان و شازند و موضوعاتی مطرح شد و جزو اولویت قرار گرفت.
وی با بیان اینکه یکی از آن موضوعات بحث بازار اراک است گفت: بازار اراک دغدغه مسئولین است وبه ما منعکس شده همچنین یک کارگروه تشکیل دادیم تا موضوع را تعیین تکلیف کنند،تاعید نوروز که گزارش آن آماده شود، موضوع بازار اراک را تعیین تکلیف خواهیم کرد. حجت الاسلام واحدی افزود:بعضی از نمایندگان پیگیری کمتری انجام می‌دهند که ما از آنها می‌خواهیم بیایند و در کنار هم با قرار گرفتن در کنار مسئولان شهرستانی پیگیری مشکلات باشیم تا زودتر به نتیجه برسیم.
وی اظهارداشت: ما به شهرستانها می‌رویم و جلسه می‌گذاریم این برنامه کلی فعالیت ما است که ما پیگیری مشکلات مردم باشیم.
وی با بیان اینکه هدف ما رفع مشکلات مردم است گفت: در این زمینه هرفردی، فرماندار یا نماینده مجلس ، درصورتی که درکنار ماو دنبال کننده و پیگیر مطلب باشند، از باب ادب و اخلاق از ایشان قدردانی می کنیم، حالا اگر کسی میخواهد بهره برداری سیاسی از این موضوع کند که تنها از ما تشکر شده اصلا صحت ندارد.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان مرکزی تاکید کرد: ما از تمامی کسانی که برای رفع مشکلات مردم قدم برداشته اند قدردانی می کنیم .
وی گفت: ما روزهای چهار شنبه به شهرستانها سفر میکنیم و درآنجا از نزدیک پیگیر رفع مشکلات مردم هستیم ضمن اینکه روز سه شنبه هم در مرکز استان با تعیین وقت قبلی در خدمت مراجعین هستیم.
وی ادامه داد: درباره آقای حسینی ،ما امروز قرار بود به فراهان برویم و دیدار با شهردار و فرماندار داشتیم یک دیدار هم با ایشان داشتیم که نقطه نظرات ایشان را شنیدیم، با حضور خود افراد مشکلات را بررسی کرده و قول داده ایم که پیگیری کنیم و در کوتاه ترین فرصت در چارچوب قوانین و مقررات مشکلات را رفع کنیم، اما هدف ما حمایت از یک نماینده خاص نیست هدف ما رفع مشکلات مردم است بنابراین اگر نماینده پیگیری کند یا نکند ما مشکلات را پیگیری و رفع کنیم.
حجت الاسلام واحدی یادآورشد: امدن نمایندگان مجلس برای حل مشکلات باعث میشود که ما زودتر مسائل ومشکلات را رفع کنیم، به شرط آن که بهره برداری و ورود های سیاسی منجربه قفل شدن کار نشود.
وی افزود: ما قولی که دادیم باید به قول و تعهد خود عمل کنیم مگر اینکه یک قدرت سیاسی مانند بهره‌برداری ها کار را قفل کرده وموضوع از دست ما خارج شود .
حجت الاسلام واحدی یادآورشد: مردم با چنین اشخاصی در موعد مقرر تسویه حساب خواهند کرد.
وی گفت: درخواست ما از همه مسئولین در این موضوع این است که در کنار ما باشد تا بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم، اگر نمی‌توانیم باری از دوش مردم برداریم لااقل باری بر دوش مردم نباشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار