در سومین روز از مهلت یک هفته‌ای ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۷ نفر در استان مرکزی ثبت نام کردند
کد خبر: ۸۰۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲ 04 December 2019
گذری بر سومین روز ثبت نام از نامزدها در اراک

 روز گذشته در سومین روز از مهلت یک هفته ای ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 27 نفر از نامزدهای انتخابات با حضور در حوزه های انتخابیه، ثبت نام خود را قطعی کردند.

در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب اولین داوطلب  یک خانم ۳۳ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی بود.

 دومین داوطلب بازنشسته دانشگاه و رئیس اسبق دانشگاه پیام نور شهرستان فراهان بود که در گفت وگو با خبرنگار فارس هدف اصلی و اولویت دار خود را برای کاندیدا شدن بهره گیری مردم از مسوولان دلسوز، متعهد و مسئولیت پذیر نسبت به رفع مشکلات مردم عنوان کرد.

نمایندگان برای حل مشکلات راهکار بدهند

این داوطلب با اشاره به مهم ترین ضعف های مجلس گفت: نمایندگان باید به جای حاشیه سازی و حاشیه پردازی نسبت به رفع مشکلات مردم راهکارهای ویژه ای ارائه دهند.

ثبت نام جوان ها

دیگر داوطلب خانه ملت  مرد ۳۷ ساله با مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و دارای شغل آزاد بود که مهمترین مشکلات مردم را اشتغال و معیشت دانست.
دیگر داوطلب ثبت نامی در روز جاری جوانی ۳۱ساله دانشجوی دکترای مهندسی پتروشیمی و وارد کننده لوازم خانگی بود.

عدم صداقت در زنجیره مدیریتی کشور مهم ترین مشکل 
این داوطلب مهم ترین مشکل کنونی را عدم صداقت را در زنجیره مدیریتی کشور دانست و گفت: چنانچه صداقت  و اعتماد میان مردم و مسوولین برقرار باشد و پیگیری جدی مشکلات مردم در اولویت اقدامات مسوولین قرار گیرد شاهد کاهش  بسیاری از مشکلات مردم خواهیم بود.

حضور در صحنه به خاطر حمایت از حقوق زنان

دیگر داوطلب خانم ۴۱ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارمند سازمان تامین اجتماعی بود که دلیل حضور خود را حمایت از حقوق زنان بیان کرد.

عدم استعفا در مهلت مقرر مانع ثبت نام شد

 رئیس یکی از شعبات بانک ملت نیز برای ثبت نام مراجعه کرد اما به دلیل عدم استعفای خود در مهلت مقرر نتوانست در این دوره از انتخابات ثبت نام  کند.
از دیگر مراجعین ثبت نامی یک خانم بود که با توجه به نقص مدارک، امکان ثبت نام نداشت و مقرر شد فردا نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.

 عدم پیگیری مطالبات مردمی ضعف کنونی نمایندگان 
دیگر داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس خانمی ۳۲ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی، مدرس قرآن بود که مهمترین مشکل استان را آلودگی هوا دانست و ضعف کنونی نمایندگان مجلس را عدم پیگیری مطالبات مردمی عنوان کرد.
عدم حضور نمایندگان دلسوز و متعهد در مجلس 

کارمند آموزش و پرورش دارای مدرک دکترای مهندسی شیمی دیگر داوطلب یازدهمین دوره انتخابات خانه ملت بود که دلیل حضور خود را عدم حضور نمایندگان دلسوز و متعهد در مجلس دانست و گام برداشتن در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی را از اولویت های خود عنوان کرد.

بهبود روند ثبت نام ها
در سومین روز از مهلت ثبت نامی داوطلبین انتخابات خانه ملت در حوزه اصلی مرکز انتخابیه شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان ثبت نام داوطلبین از سوی کاربران با سرعت بیشتری نسبت به روزهای گذشته انجام شد و داوطلبین از نحوه ثبت نام و برخورد کاربران ثبت نام رضایت داشتند.

 اعضای هیات اجرایی حوزه فرعی انتخابات ارامنه اراک انتخاب شدند

روز گذشته همچنین اعضای هیات اجرایی حوزه فرعی انتخابات ارامنه اراک انتخاب شدند

جلسه معتمدین ارامنه برای انتخاب اعضای اصلی وعلی البدل هیات اجرایی حوزه فرعی ارامنه اراک  برگزار شد در این جلسه 8 نفر از معتمدین ارامنه بعنوان اعضای اصلی هیات اجرایی حوزه فرعی ارامنه و پنج نفر بعنوان علی البدل انتخاب شدند.

گفتنی است که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دو نماینده از اقلیت ها نیز باید حضور داشته باشند که  تهران حوزه اصلی ارامنه شمال و مرکز شهرستان اراک حوزه فرعی ارامنه شمال است. 
یک شعبه اختصاصی برای رای دهندگان  به نمایندگان اقلیت های دینی در کلیسا و یا مدرسه شرف ارامنه اراک راه اندازی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار