رئیس کمیته امداد شازند خبر داد؛
طی سال جاری تا کنون 100 کودک زیر پنج سال  تحت حمایت  کمیته امداد شهرستان شازند سبد غذایی با اعتبار بیش از 40 میلیون تومان دریافت کردند.
کد خبر: ۸۰۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 01 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی ولی مشهدی ، رئیس کمیته امداد شهرستان شازند با بیان اینکه اهدای سبدهای غذایی به کودکان مبتلاء به سوء تغذیه از اقدامات کمیته امداد است، گفت: طی سال جاری تا کنون 100 کودک زیر پنج سال  تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شازند سبد غذایی با اعتبار بیش از 40 میلیون تومان دریافت کردند.

وی حمایت از بیماران نیازمند را از دیگراقدامات کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: در سال جاری تا کنون بابت هزینه‌های پزشکی 250 بیمار نیازمند بیش از 72 میلیون تومان هزینه شده است.

وی برگزاری کارگاه‌های بهداشتی را از اقدامات حمایتی کمیته امداد به منظور ارتقای سطح زندگی مددجویان عنوان کرد و افزود:  درسال جاری کارگاه آموزش بهداشتی با حضور 200 نفر از مددجویان تحت حمایت برگزار شده است.

مشهدی در پایان گفت: پرداخت بیمه تأمین اجتماعی برای 145 مددجو با اعتبار 160 میلیون تومان و پرداخت حق بیمه 82نفر از مددجویان روستایی و عشایری با اعتبار بیش از 22 میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده برای مددجویان تحت حمایت بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار