امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: مردم عراق باید بافرمانبرداری از مراجع خود نسبت به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شیعه متحدد شوند.
کد خبر: ۸۰۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 29 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه با بیان اینکه بدون شک این اتفاقات نقشه شوم انگلیس، آمریکا، اسرائیل وآل سعود است افزود: مردم عراق باید راه خود را از اغتشاشگران وبرهم زنان نظم وامنیت عمومی کشورشان جدا کنند واجازه ندهند دشمنان اسلام وشیعه برای آنها تصمیم گیری کنند.
وی با بیان اینکه بصیرت، آگاهی و روحیه انقلابی ملت ایران، توطئه دشمنان در هفته‌های اخیر را خنثی کرد یاد اورشد: سهمیه بندی بنزین بهانه استکبار جهانی و آشوب گران برای تضعیف نظام اسلامی بود که مردم آگاه ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی های سراسر کشور و حمایت از نظر مقام معظم رهبری، این توطئه را بی اثر کرد.
وی با بیان اینکه بدون شک دلارهای بیگانگان و نقشه شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشت این توطئه بود گفت: ولایت مداری و عشق ملت به آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و خون مقدس شهدا، این توطئه را خنثی کرد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت ایران باید بداند راهی را که امام راحل برای آنها ترسیم کرده همان راه اهل بیت(ع) است افزود: تخطی از این مسیر مقدس خیانت به اهل بیت(ع)، نظام اسلامی و خون مقدس شهدا بشمار می رود.
وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) در زمان غیبت کبری اختیار پیروان اهل بیت(ع) را بر عهده ولایت فقیه گذاشته و مردم باید همواره گوش به فرمان علما و ولایت فقیه باشند اظهارداشت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته همواره گوش به فرمان ولایت فقیه زمان خود بوده اند و به عنوان مثال دستور امام راحل به عنوان ولی فقیه باعث شد که جوانان این مرز و بوم خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رسانده و از کیان ایران اسلامی دفاع کنند.
آیت الله دری نجف ابادی بابیان اینکه نیروی مردمی بسیج یادگار امام خمینی(ره) و از برکات انقلاب اسلامی است گفت: بسیج به ‌عنوان نماد بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با پشتیبانی مردمی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های اثرگذاری در صیانت از کیان ایران اسلامی برداشته است.
وی با اشاره به روز نیروی دریایی، با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در اوج اقتدار برای دفاع از مرزهای کشور در مقابله با تعدی احتمالی دشمنان قرار دارد افزود: ساخت انواع ناوشکن، موشک اندازها و زیردریایی ها با فناوری روز دنیا بخشی از توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که ملت باید قدردان این توانمندی های ارزشمند باشند.
وی در باره دهم آذرماه سالروز شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی هم از نمایندگان مردم درخانه ملت خواست خصوصیات اخلاقی و منش رفتاری این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار