امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت:مسئولان نباید بگذارند، زخم های اقدامات نابجا ونسنجیده موجب شود تافرصت طلبان به طمع بی افتند.
کد خبر: ۸۰۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 29 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نماز جمعه شهرستان تفرش، در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی به ویژگی های منحصر بفرد امامان معصوم علیهم السلام اشاره و گفت : ولی فقیه در ولایت تشریعی و حاکمیت بر مدیریت جامعه در زمان غیبت به اذن حجت خدا با امام معصوم مشترک هستند.
وی در خطبه دوم نماز با تبریک ۸ ربیع الثانی و روز ولادت امام حسن عسگری علیه السلام گفت: امام حسن عسگری علیه السلام برنامه ریزی های متعددی در باره مسایل مربوط به مهدی موعود داشتند.
میرزایی با اشاره به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری گفت: سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری مانند همیشه سرشار از نکته های ناب، راهبردهای دقیق و راهگشا بود.
وی ادامه داد: در چهلمین سال رویش شجره طیبه بسیج این سخنان را عصاره اندیشه امامین انقلاب درباره بسیج باید دانست.
استاد حوزه علمیه با اشاره به حوادث هفته اخیر گفت: غائله مغلوب در اولین روزهای تولدش به مرگ زودرس دچار شد
وی ادامه داد:اصل این ناکامی یک شکست بزرگ و راهبردی برای آمریکا و اتباع منطقه ای او محسوب می شود.
وی یادآور شد: سال ۹۸ بر خلاف انتظار دشمن به جای این که سال تراکم تهدید ها باشد به پیش بینی رهبر انقلاب تبدیل به فرصت و گشایش ها شده است.
حجت السلام میرزایی به پنج عامل مهم در عدم تحقق آرزوی پلید دشمنان در طرح‌های آنها اشاره و گفت:
عنایت الهی ، توجهات حضرت ولی عصر ، قداست خون شهدا ، از خودگذشتگی رهبر حکیم انقلاب ، بصیرت مردم از زنجان تا تهران و فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی مانع از تحقق افکار پلید دشمنان شد.
وی با اشاره به درس ها و عبرت های فتنه اخیر، خطاب به مسؤلان گفت:
به نقص اقدامات خود بپردازید و از پیشگاه ملت عذر خواهی و در پی رفع کاهش های موجود تلاش مضاعف کنید و کشور را برای یک انتخابات با شکوه فراهم و از فرافکنی و دوگانه سوزی های فرصت سوز پرهیز کنید.
وی با تاکید بر خدمت به جامعه محروم، از دولت خواست: شبکه ملی اطلاعات که در واقع مرز ما را با دشمن مشخص می کند باید تقویت شود.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان از برگزاری برنامه های متنوع هفته بسیج توسط سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قدردانی کرد.
رئیس ستاد امر به معروف شهرستان یاد شهید سرافراز شهید دکتر مجید شهریاری، شهید هسته ای را گرامی و با اشاره به خاطرات دکتر صالحی از کتاب گذری در تاریخ ، شهدا را مایع مباهات نظام اسلامی دانست و بر ادامه راه آنها تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار