معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی:
معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تشکیل اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۸۰۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 28 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی سید حسن حسینی با اعلام این خبر گفت:رسیدن به اهداف توسعه وبرنامه ریزی در صنعت گردشگری استان نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان است که با تشکیل اتاق فکر این امر محقق می شود .
حسینی در ادامه گفت: در این جلسه دستورالعمل اجرایی اتاق فکر قرائت و در مورد کارگروه تخصصی مسایل و مشکلات حوزه گردشگری و پیشنهادات راهبردی مطرح شد. و مقرر شد این جلسات هر ۱۵ روز یکبار تشکیل شود .
او گفت: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری تشکیل شد.

معاون گردشگری استان مرکزی گقت: بی‌شک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک‌گذاری دانش و مهارت شبکه‌سازی را در پی خواهد داشت.
او در ادامه گفت: درحال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه‌حل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت
▪️معاون گردشگری استان مرکزی مدیریت دانش، هم افزایی و به اشتراک گذاری تجربیات و مهارت ها در حوزه گردشگری، ارتباط با انجمن های علمی، NGOهای گردشگری دانشگاه های کشور و فعال صنعت، و ایجاد فضای یادگیری غیر رسمی و اشتراکات یا زبان مشترک این گروه که بخشی از اتاق فکر هستند را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد و اظهار داشت: این اداره کل به‌عنوان متولی بخش گردشگری کشور موظف است تا از ظرفیت افراد خلاق و ایده‌پرداز برای توسعه این بخش استفاده کند. در همین راستا و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در استان حداکثر بهره را ببریم و درها را به‌روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم و به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش‌فکر در حوزه گردشگری هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار