فرمانده انتظامی
فرمانده انتظامی استان ازافزایش ۳۴ درصدی کشفیات کالای قاچاق در هشت ماهه امسال خبرداد
کد خبر: ۸۰۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 28 November 2019

تصویر مرتبط

سرهنگ مفخمی شهرستانی گفت: در ۸ ماهه امسال ۵۰۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
او افزود: ۶۴۴ پرونده مربوط به قاچاق کالا به مراجعه قضایی ارسال شده  و ۵۶۴ نفر هم در این رابطه دستگیر و ۳۶۴ دستگاه خودرو هم توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: عزم نیروی انتظامی برای برخورد با قاچاقچیان کالا جدی است و با قاچاقچیان که با خودرو‌های شوتی اقدام به جابجایی کالا می‌کنند برخورد قاطع می‌کند.
سرهنگ شهرستانی افزود: تمام اقدامات ما در بحث امنیت اقتصادی است و کنترل بارنامه ها، خودرو‌های عبوری و جابجائی کالا‌ها رصد می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
او در ادامه از کشف ۴ تن و ۹۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت خبر داد و گفت:  دستگیری ۹ هزار و ۵۳۱ نفر معتاد، دستگیری ۱۹۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر و ۲ هزار و ۹۷ نفر خورده فروش مواد مخدر و متلاشی شدن ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر از جمله اقدامات پلیس استان مرکزی در ۸ ماهه امسال است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین افزود: ایجاد بستر تحقق و ارتقاء هوشمندسازی پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه خدمات به شهروندان در دستور کار ویژه پلیس استان قرار دارد

سرهنگ مفخمی شهرستانی گفت: مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارتقاء امنیت اقتصادی، برخورد با سارقان خرد و هدفمندی در برخورد با سارقان حرفه‌ای از جمله اقدامات ویژه پلیس در هوشمندسازی است

او افزود: با اشرافیت جامعه پلیس و تعامل بسیار خوب با دستگاه قضایی، سارقان سطح بندی و مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار دارند

سرهنگ شهرستانی ایجاد سامانه "نما" را  بستری در تسهیل بازگرداندن اموال کشف شده از سارقان به صاحبان آن دانست و گفت: همکاری و مشارکت شهروندان در پیشگیری از جرم به ویژه سرقت ضرورتی در ارتقای امنیت اجتماعی است

او در پایان از بصیرت و بینش ولایتمداری و همراهی مردم استان در حوادث اخیر  هم قدردانی می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار