جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیج را نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی دانست و گفت: این نهاد مردمی مهم‌ترین عامل برای ایجاد همبستگی و ایستادگی جامعه اسلامی در برابر نظام استکباری است
کد خبر: ۸۰۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 26 November 2019

بسیج نماد اقتدار ایران اسلامی است

محسن گلشن زاده صبح امروز در جمع بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، داشتن روحیه بسیجی در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را مهم و اثرگذار خواند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار امام خمینی (ره) و شجره طیبه است، افزود: این نهاد مقدس برخاسته از مردم  و مهم‌ترین عامل برای ایجاد همبستگی و ایستادگی جامعه اسلامی در برابر نظام استکباری است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه وقتی که امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند دشمن از تفکر امام خمینی (ره) در خصوص شکل‌گیری بسیج شگفت‌زده شد، اظهار کرد: عده‌ای از ابتدا کاربرد بسیج را در جنگ می‌دیدند، اما فکر نمی‌کردند در هر اتفاق و حادثه‌ای بسیج در وسط میدان باشد.

گلشن زاده بسیج را نماد اقتدار، عظمت و پایداری ایران اسلامی در زمینه‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دانست، افزود: در عرصه فرهنگی، بسیج را می‌توان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید و تفکر بسیجی به الگویی بی‌بدیل در سطح جهانی تبدیل شده است.

بسیج در هر مقطعی از تاریخ نماد ایثار و از خودگذشتگی است 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز بسیجی بودن را افتخار دانست و گفت: بسیج در هر مقطعی از تاریخ نماد ایثار و ازخودگذشتگی است.

محمد اله‌داد افزود: هفته بسیج فرصتی برای مرور رشادت‌های مردمان از جان گذشته این سرزمین است.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور و رسیدن انقلاب به چهل‌سالگی مرهون خون شهدای بسیجی کشور است.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار