استاندار مركزي :
آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه راهپیمایی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور، گفت: مردم انقلابی و هیشه در صحنه استان مرکزی بار دیگر با حضور خودجوش و بهنگام خود در راهپیمایی محکومیت حوادث اخیر کشور به اغتشاشگران نشان دادند که جایی در این سرزمین ندارند.
کد خبر: ۷۹۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 21 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: مردم انقلابی و هیشه در صحنه استان مرکزی بار دیگر با حضور خودجوش و بهنگام خود در راهپیمایی محکومیت حوادث اخیر کشور به اغتشاشگران نشان دادند که جایی در این سرزمین ندارند.

وی عنوان کرد: اقشار مختلف مردم در این استان همزمان با مردم سراسر کشور اعلام کردند که مطیع و فرمانبردار تصمیمات ولایت فقیه و رهبر فرزانه هستند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: رفتار مدنی و منطبق با سیاست های نظام اسلامی مردم استان مرکزی موجب شد که این استان در آرامش سرآمد استان‌های کشور باشد و از هرگونه خسارت بر اموال عمومی جامعه جلوگیری شود.

آقازاده گفت: تلاش اعضای شورای تامین، نیروی انتظامی، دستگاه های امنیتی، اصناف و مردم استان مرکزی موجب شد که این استان در رفتارهای هنجارشکن معدودی اغتشاش‌گر در زمره استان‌های امن و آرام کشور باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار