فرمانده سپاه روح‌الله :
فرمانده سپاه روح‌الله با تأکید بر اینکه امروز دشمن به‌طور هدفمندی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان شده است گفت: نیاز است که از الگوهای برتری که داریم برای عبور از این مسیر استفاده کنیم
کد خبر: ۷۹۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 19 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی نقل از دیار آفتاب؛سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی امروز در دهمین نشست گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی گفت: رسالت مهمی که بر روی دوش ما مسئولین گذاشته‌شده احصاء گنج دفاع مقدس است که این کار به برکت کنگره شهدای استان انجام‌شده است.

کریمی اظهار کرد: آن چیزی که به‌عنوان وظیفه دیگر باید به آن توجه کنیم تبیین درست ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان است که اگر به‌درستی انجام شود قطعاً اثرات و نتایج مؤثری در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای ادامه کار کنگره شهدا طرح‌های زیاد و متنوعی برای نسل جوان برنامه‌ریزی‌شده که نیاز است دانشگاه‌ها برای اجرای آن همکار لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: زیرساخت‌های موجود برای این طرح‌ها فراهم‌شده و تنها نیاز است که این هنرمندی را داشته باشیم و آن‌ها را به‌درستی اجرا کنیم.

کریمی با اشاره به طرح گردشگری که برای دانشجویان تدوین‌شده است گفت: ضمن اینکه این اقدام یک کار فرهنگی و اعتقادی است در ذیل دروس دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به‌عنوان ۲ واحد در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: آن چیزی که در کنگره شهدای استان اتفاق افتاد و قابل اهمیت بود ایجاد وحدت برای یک کار بزرگ در همه مجموعه های استان و مردم بود که مورد تحسین مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تقدیر و تشکر مقام معظم رهبری از کلیه مردم و دستگاه های استان بسیار باید قابل توجه باشد و به عنوان انگیزه ای دوچندان برای ادامه کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری کنگره شهدای استان بیش از ۲۰۰ هزار مخاطب در این برنامه ها شرکت کردند که توانستیم یک ارتباط مؤثر با این‌ها داشته باشیم افزود: در طی این‌یک سال اخیر که شاهد برگزاری کنگره و برنامه‌های فرهنگی در ذیل آن بوده‌ایم آسیب‌های اجتماعی در استان به‌شدت کاهش پیداکرده و این نتیجه کارهای فرهنگی اثربخشی است که در ذیل کنگره انجام‌شده است.

کریمی با تأکید بر اینکه امروز دشمن به‌طور هدفمندی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وارد میدان شده و نیاز است که از الگوهای برتری که داریم برای عبور از این مسیر استفاده کنیم بیان کرد: سیره امام و مقام معظم رهبری این است که از دولتی که توسط مردم انتخاب‌شده حمایت کنند چراکه اصل نظام مطرح است.

وی اظهار کرد: حضور نیروهای انقلابی، معتمد و پیشکسوت در بین تجمعات مردم در استان مرکزی برای روشنگری و نشان دادن مسیر درست به مردم بود که بسیار راهگشا بود و همین ارتباط مؤثر و چهره به چهره با مردم سبب شد تجمعات مدیریت شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین حجت را بر همه روشن کرد گفت: این بیانات به‌عنوان فصل الخطاب باید برای همه قابل توجه باشد.

وی ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم امنیتی که با خون شهدا ،صدها هزار جانباز، آزاده و ایثارگر و حمایت های مادی و معنوی  امت اسلامی برای ایران عزیز به دست آمده حفظ کنیم.

کریمی یادآور شد: قطعاً برای بیرون رفت از مشکلات نیاز به اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، وحدت، مدیریت جهادی، اتکاء به ظرفیت های داخلی اعم از نیروهای انسانی متعهد، منابع خدادادی و تحقق اقتصاد مقاومتی داریم و مطمئن باشیم پیروزی از آن جبهه حق است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز دشمن تمرکز خود را بر روی دانشجویان و ضربه زدن به اعتقادات آنها گذاشته و لذا پرداختن به دانشگاه ها و انجام کارهای عمیق فرهنگی می تواند تأثیر زیادی برای به خط آوردن آن‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز راهیان نور در مدارس و دانشگاه‌ها جایگاه خود را پیداکرده و همه باید از این اردوهای ارزشی حمایت کنیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه هرسال شاهد افزایش استقبال از اردوهای راهیان نور در دانشگاه‌ها و مدارس هستیم که وظیفه ما تقویت این اردوها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار