معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی :
طی سال جاری تاکنون 400 بیمار نیازمند از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 136 میلیون تومان به صورت بن کارت و تهیه سبد غذایی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۷۹۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ 13 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی نقل ازسایت خبری کمیته امداد ، محمد رضا شایسته جو ، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه طرح بهبود رژیم غذایی بیماران خاص و صعب العلاج از طرح‌های حوزه حمایت کمیته امداد است، گفت: طی سال جاری کنون 400 بیمار نیازمند از حمایت‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 136 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اهمیت تغذیه در پیشگیری و بهبود بسیاری از بیماری‌ها، گفت: یکی از دغدغه‌های خانواده‌های دارای بیمار تغذیه مناسب و هزینه‌های درمانی است که کمیته امداد به منظور حل مشکلات درمانی و حمایت تغذیه‌ای بیماران نیازمند خدماتی را به آن‌ها ارائه می کند.

وی همچنین حمایت کمیته امداد از کودکان مبتلاءبه سوءتغذیه را از دیگر خدمات حمایتی برشمرد و افزود: در حال حاضر ۱۸۵۷ کودک زیر ۵ سال مبتلابه سوءتغذیه در استان داریم که به تأیید مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کمیته امداد ماهیانه به آنها سبد غذایی اهداء می کند.

شایسته جو در پایان  با بیان اینکه بیماران خاص و صعب العلاج به علت هزینه‌های بالا نیازمند کمک خیران هستند ، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می توانند  از طریق شماره گیری کد *8877*086# و یا مراجعه  به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان به بیماران نیازمند کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار