توقیف
رئیس پلیس راهور استان مرکزی از توقیف ۱۲۱۱ دستگاه خودرو با تخلفات بالای ۱۰ میلیون از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد
کد خبر: ۷۹۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 13 November 2019

 

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۱۱ دستگاه خودرو عمومی و شخصی توسط افسران گشت محور‌های مواصلاتی استان به علت خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال و عدم پرداخت معوقات دولتی و شکایت در سیستم اجراییات راهور، متوقف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.
وی ادامه داد: بیشترین میزان تخلف در توقیف‌های صورت گرفته مربوط به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با مبلغ بیش از ۱۲۰ میلیون ریال است.

حسینی اظهار کرد: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۸۹ در صورتی که جریمه خودرویی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی موظف است مراتب را به صورت کتبی به وی ابلاغ و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض به واحد رسیدگی مندرج در ماده ۵ این قانون اقدام نکند راهنمایی و رانندگی مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت خلافی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی استان مرکزی در پایان از رانندگان در خواست کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از هرگونه مشکل نسبت به رصد میزان تخلفات و پرداخت به موقع آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار