مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی
حجت الاسلام قربانپور گفت: طرح امامان محله در هشت مسجد و منطقه کم برخوردار اراک و ساوه معرفی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 12 November 2019

 

 

حجت الاسلام«صفر قربانپور» در جلسه توجیهی نشست امامان محله در سکونتگاه های غیررسمی که امروز(سه شنبه21 آبان) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: طرح امامان محله در استان مرکزی به منظور توانمند شدن مساجد کم برخوردار در مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیررسمی اجرا می شود.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: به موجب طرح امام محله هر امام جماعت مسجد امام آن محله محسوب و به مباحث و مسائل مختلف محله پرداخته و برای حل و فصل آنها تلاش می‌کند.

 

 

وی با بیان اینکه در گام نخست، این طرح در هشت مسجد و منطقه کم برخوردار اراک و ساوه معرفی اجرا می شود ادامه داد: این طرح ضمن اشاعه و گسترش آموزه های دینی و مذهبی در مناطق محروم، طی آن امامان محله با ارتباط با دستگاه های اجرایی مانند بهزیستی، کمیته امداد و سایر دستگاه های مرتبط مشکلات مردم منطقه را رفع خواهد کرد.

 

 

قربانپور اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در این ارتباط نگاه تسهیل‌گرانه خواهد داشت و در این طرح به امامان محله بسته‌های خدماتی شامل خدمات محتوایی، آموزشی، مشاوره و خدمات رسانه‌ای ارائه خواهد کرد.

 

 

در ادامه این نشست «وحید ضرغامی» گفت: در اراک مساجد شهرک هجرت به امامت حجت الاسلام بهنام حبیبی راد، شهرک ولیعصر(عج) به امامت حجت الاسلام بهروز عزیزی، کوی سجادیه به امامت حجت الاسلام سید احسان جویباری و کوی علی بن ابیطالب(ع) به امامت حجت الاسلام امید مشیدی به عنوان امام محله معرفی شدند.

 

 

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: در ساوه هم در کوی بهزیستی حجت الاسلام علی رحمتی، کوی شهید آوینی حجت الاسلام مهدی قاسمی، کوی سورکان حجت الاسلام مصطفی موسی زاده و در منطقه هادی آباد حجت الاسلام جابر مجیدی به عنوان امام محله منطقه محروم معرفی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار