دوره آموزشی
دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک با عنوان کاربرد فناوری اطلاعات، روز دوشنبه با حضور دست اندرکاران این حوزه در سالن غدیر استانداری مرکزی در اراک برگزار شد
کد خبر: ۷۹۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 11 November 2019

دوره آموزش روابط عمومی الکترونیک در استان مرکزی برگزار شد

در این دوره آموزشی یک روزه ۱۷۰ نفر از کارکنان و  کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی حضور داشتند و مباحث لازم در خصوص فناوری IT در روابط عمومی‌ها را فرا گرفتند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی در این دوره آموزشی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی نقش موثری در روزآمدی و افزایش توانمندی روابط عمومی‌ها دارد.

«فائزه عقیلی» افزود: روابط عمومی الکترونیک نیاز امروز دستگاه‌های اجرایی است و حرکت روابط عمومی‌ها به شیوه سنتی موجب عقب افتادگی ادارات می‌شود.

وی بیان کرد: روابط عمومی الکترونیک باید در بستر دولت الکترونیک مورد توجه ویژه قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک نیاز ضروری به این مهم نگاه کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی ادامه داد: توسعه روابط عمومی الکترونیک یک الزام غیرقابل انکار است که باید به سوی آن با سرعت حرکت کرد.

عقیلی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها بانک اطلاعاتی و پل ارتباطی دستگاه‌ها با داخل و بیرون از دستگاه محل خدمت هستند و این قشر باید آموزش‌های لازم را به صورت مستمر فرا گیرند.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط‌عمومی‌ها و کارشناسان این حوزه در دستور کار جدی استانداری مرکزی قرار دارد.

استان مرکزی با دار بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار