انتخابات
ستاد انتخابات کشور صبح امروز با حضور وزیر کشور افتتاح شد
کد خبر: ۷۹۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 11 November 2019

نتیجه تصویری برای ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور صبح امروز توسط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور جمال عرف رییس این ستاد، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد و همچنین سایر اعضا افتتاح شد؛

عبدالرضا رحمانی فضلی در افتتاحیه ستاد انتخابات کشور ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) گفت: خداوند به ما توفیق داده که بتوانیم در نظام مقدس اسلامی انتخاباتی دیگر را که تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان است در اسفند ماه برگزار کنیم.

 

وزیر کشور با اشاره به افتتاح ستاد انتخابات و شروع به کار این ستاد، تصریح کرد: شروع انتخابات از دهم آذر ماه است و تا روز انتخابات ۸۳ روز مهلت داریم تا بتوانیم زمینه برگزاری یک انتخابات سالم در فضایی امن با محوریت قانون و مشارکت بالای مردم را برگزار کنیم.

 

وزیر کشور با بیان اینکه در این انتخابات دستگاه‌های اجرایی مختلفی ما را یاری می‌کنند، گفت: ۲۰ دستگاه اجرایی در حوزه‌های مختلف از جمله امنیتی و تبلیغاتی و در حوزه نظارت شاهد همکاری با شورای نگهبان هستیم.

 

وی گفت: امیدواریم با توجه به اینکه انتخابات شاخص استقامت مردم در برابر فشار‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی است، این انتخابات به مانور حضور و مشارکت، قدرت و مانور مردم تبدیل شود.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه در این انتخابات شاهد حضور و همکاری تمام احزاب، گروه ها، نامزد‌های انتخاباتی و دستگاه‌های اجرایی هستیم، گفت: مردم با اعتماد و اطمینانی که دارند که نظام مقدس اسلامی است، مبتنی بر آرای آن‌ها عمل می‌کنند؛ پس بنابراین باید حضور بیشتر و پرشورتری داشته باشند. این موضوع مستلزم آن است که تمام کسانی که می‌توانند به مردم و نظام اسلامی در تعیین جهت گیری‌ها و پیشرفت به سمت اهداف کمک کنند، از آن‌ها تقاضا می‌کنیم در زمان ثبت نام مراجعه کنند و از گروه‌ها و احزاب نیز می‌خواهیم در فضای قانونی با رقابتی منطقی زمینه ساز حضور مردم باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: از نامزد‌های انتخاباتی می‌خواهیم با محوریت قانون در فضای انتخاباتی فعالیت کنند. ما در وزارت کشور تلاش می‌کنیم که با بی طرفی کامل فضای مساعد برای انتخابات را فراهم کنیم. از زمان شروع به کار ستاد آمادگی داریم تا به سوالات و شکایات پاسخ دهیم.

 

وی گفت: مسئولیت برگزاری انتخابات با معاونت سیاسی وزارت کشور است و همه ما در کنار این معاونت هستیم و با آن هماهنگی و همکاری می‌کنیم؛ بنابراین گزارش، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه ۲ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار