مدیر کل بهزیستی استان مرکزی
امینی گفت: پیشرو بودن در برنامه‌های پدافند غیرعامل لازمه فعالیت‌های بهزیستی استان مرکزی است
کد خبر: ۷۹۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 09 November 2019
 
زهرا امینیامروز شنبه (۱۸ آبان) در دوره آموزشی پدافند غیرعامل که با حضور فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی و اعضای شورای اداری بهزیستی استان مرکزی همزمان باهفته پدافند غیرعامل برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته گفت: پدافند غیر عامل باید با پیش بینی و هدف مشخص درتمام جوانب به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه ترسیم کارکرد‌های بهزیستی در افزایش ایمنی و کاهش آسیب‌پذیری از تهدیدات مدرن و نوین دشمن در دستور کار پدافند غیرعامل این اداره کل قرار دارد، افزود: فعالیت در این زمینه بسیاری از تهدید‌ها و خطرات را کاهش وخنثی می‌کند.

 

وی ضمن تاکید بر به اهمیت پدافند غیرعامل، بیان کرد:بهزیستی دستگاهی پیشرو در پدافند غیرعامل است که هدف از اجرای برنامه‌های این اداره کل بالابردن رضایت مندی مردم و کاهش آسیب است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پیشرو بودن در برنامه‌های پدافند غیرعامل لازمه فعالیت‌های بهزیستی است، افزود: ایمن سازی منابع و زیرساخت‌های ضروری کشور، حفظ منابع، کاهش آسیب پذیری، دفاع غیر نظامی، افزایش آستانه مقاومت ملی و ... از مهمترین دلایل اهمیت اجرای پدافند غیر عامل بشمار می‌رود.

 

امینی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل ماهیت پیشگیرانه دارد، ادامه داد: این مهم در حوزه‌های جنگ نرم، اقتصادی، مردم محور، سایبری و ... فعالیت دارد و مباحث مربوطه در پدافند غیرعامل حالت بازدارندگی داشته که با آمادگی در مقابل انواع تهدیدات می‌توان از بروز آسیب‌ها و صدمات جلوگیری و کاهش داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار