نشست مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی؛
مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی در حوزه زنان و خانواده استان مرکزی امروز با 2 دستور کار تشکیل جلسه داد
کد خبر: ۷۹۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 09 November 2019
بررسی طرح
بررسی طرح "بشری" طرحی برای ارتقاء سطح بهداشت جسمی و روانی دانش آموزان دختر مدارس شبانگاهی و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در هفته گرامیداشت مقام زن ۲ دستور کاری بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این نشست با توجه به طرح "بشری" که ارائه دهنده اداره کل آموزش و پرورش است گفت: این طرح ویژه دختران دانش آموز مدارس شبانگاهی با هدف ارتقاء سطح بهداشت جسمی و روانی و بهداشت بلوغ دختران با ارائه آموزش‌های مورد نیاز به دختران و مادران آن‌ها اجرا می‌شود که برای استمرار و ادامه اجرای این طرح نیاز به حمایت و همکاری دستگاه‌های اجرایی است.
فرجی با توجه به اینکه تعداد ۴ هزار و ۳۳۷ دانش آموز دختر مدرسه شبانگاهی استان افزود: طرح حدود یک پنجم از این دانش آموزان زیر پوشش این طرح قرار دارند که امیدواریم با حمایت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی تمامی جامعه هدف زیر پوشش این طرح قرار گیرند.
او در ادامه به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در ۲۵ محور و با هدف معرفی زنان شاخص و توانمند و معرفی زمینه‌های مشارکت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آنان در استان با همکاری فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.
تشکیل ستاد هفته زن و کمیته بانوان ستاد دهه مبارک فجر از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد و بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار