امام جمعه اراک:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمن‌شناسی و توطئه‌شناسی باید در راس امور قرار گیرد و همه باید مراقب باشند آب در آسیاب دشمن نریزند و کاری نکنند که موجب خوشحالی ضد انقلاب‌ها، آمریکا و اسرائیل شود
کد خبر: ۷۹۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 09 November 2019
نتیجه تصویری برای دری نجف آبادی
آیت الله «قربانعلی‌دری‌نجف‌آبادی» روز شنبه در نهمین دوره بصیرت فرماندهی انتظامی استان مرکزی گرامیداشت شهید مرتضی کارچانی افزود: اگر بصیرت و معرفت در امور مختلف حاکم شود بسیاری از حوادث و مشکلات در جامعه رخ نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه معرفت از کج‌روی‌ها، نادانی‌ها، خرافات، بدبینی‌ها، کینه‌توزی‌های غلط در جامعه جلوگیری می‌کند، گفت: باید برنامه‌هایی دراین خصوص تدوین و اجرا شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: ایجاد و افزایش اشتغال در جامعه نیازمند همت‌های بلند است، تنبلی و مفت‌خوری در اسلام گناه بزرگ است و این افراد در جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی عنوان کرد: کشور با چاپ اسکناس آباد نمی‌شود، همه باید در هر جایگاه و مقامی که هستند برای توسعه و پیشرفت این مرز و بوم تلاش کنند.

وی گفت: عقل در اسلام چراغ راه و شمشیر هدایت است و همه باید امور مختلف زندگی را با عقل به پیش یبرند و هموراه به دنبال کسب رضای خداوند و ذخیره برای آخرت باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: حرکت بر اساس معرفت، علم و عقل، حیات فردی، خانوادگی، اجتماعی و سعادت بشر در دنیا و آخرت را تضمین می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: جمهوری اسلامی ایران نیازمند مدیران و مسئولان با بصیرت است و فرماندهان و نیرو‌های انتظامی نیز باید به ویژگی‌های بصیرت توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی نقش موثری در رشد و تعالی فرماندهان انتظامی دارد و باید از این دوره‌ها نهایت بهره‌گیری صورت گیرد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، بصیرت قطب‌نمای حرکت صحیح در اوضاع اجتماعی پیچیده امروز است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار