جام خوشه چین
استان مرکزی در اولین دوره رقابت‌های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و اقایان با اختلاف امتیاز بالا موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد
کد خبر: ۷۹۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 08 November 2019

استان مرکزی قهرمان قاطع رقابت‌های جام خوشه چین

استان مرکزی در اولین دوره رقابت‌های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و اقایان با اختلاف امتیاز بالا موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد و استان‌های خوزستان و همدان نیز به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم رقابت‌های جام خوشه چین را کسب کردند.
حقدادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مراسم بیان کرد: این المپیاد بستر مناسبی برای رشد و توسعه فعالیت‌های ورزشی میان جوانان در روستا‌ها را فراهم و آنان را برای حضور پرشور و با نشاط در مسابقات قهرمانی را آماده کرده است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و بازی‌های بومی محلی و هدایت افراد جامعه به سمت ورزش باید از مدارس و سنین جوانی و نوجوانی آغاز شود که یقینا برگزاری چنین المپیاد‌هایی می‌تواند زمینه این مهم را فراهم کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: المپیاد‌های ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در میان دانش آموزان زمینه مناسبی برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

حقدادی تصریح کرد: ۳ تیم برگزیده در این المپیاد به مسابقات نهایی اعزام می‌شوند و امید است با برگزاری این المپیاد ورزشی در سال‌های آتی، گام‌های بلندی در راستای توسعه ورزش برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار