امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: از امتیازی که بوی خون را به مشام گرگ ها برساند و آنها را حریص تر کند بپرهیزید.
کد خبر: ۷۹۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 08 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام میرزایی در خطبه های این هفته نماز جمعه تفرش در خطبه اول با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم و امیر المومنین درزمینه گناهان زبان افزود: ملاک ارزش و معرف شخصیت انسان زبان اوست.
وی در خطبه دوم نماز با اشاره به تحولات منطقه یادآورشد :تحولات اخیر نبرد دو جبهه مقاومت و جبهه مقابل مقاومت است.
وی ادامه داد:با توجه به شکست آمریکا و آشکار شدن بسیاری از دستاوردهای جبهه مقاومت ان چه اکنون در حال رخ دادن است در حقیقت پازلی از پاتک علیه محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام میرزایی محدود کردن قدرت حزب الله برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی را طرح فتنه منطقه دانست وگفت: آمریکا بعد از شکست های متوالی ائتلاف غربی ، عربی ، عبری در سناریوهای سخت افزاری به خصوص در جنگ های 33 ، 22، 7 روزه تا ایجاد داعش و... اکنون در حوزه فضای نرم افزاری و فضای مجازی دنبال اهداف فتنه گری خود است.
حجه السلام میرزایی معامله درست با آمریکا را مقاومت ، بی اعتنایی ، دست رد به فریب مذاکره و ضربت بازدارنده در برابر فشار حداکثری برشمرد و افزود:
از امتیازی که بوی خون را به مشام گرگ ها برساند و آنها را حریص تر کند بپرهیزید.
وی راه برون رفت از فتنه اخیر را تبعیت از رهبری انقلاب وگوش سپردن به فرامین ایشان دانست و گفت:
آمریکا برای نجات اسرائیل دست و پا می زند اما ان شاءالله ما تا نابودی و محو کامل رژیم اشغالگر قدس ایستاده ایم.
استاد حوزه علمیه با گرامیداشت یاد شهدای هسته ای و ارج نهادن بر تلاشهای دانشمندان جوان و انقلابی و تقدیر از دولت و سازمان انرژی هسته ای افزود: برای برداشتن گام چهارم، تذکر این نکته را لازم می‌دانیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب، نباید بیش از اندازه معطل آمریکا و اروپا بمانیم.
وی اضافه کرد: یکسال صبر راهبردی و شش ماه برای کاهش گام به گام تعهدات، برهمگان ثابت کرد که این کشورها عزمی برای انجام تعهدات خود ندارند بنابراین تکیه برظرفیت های داخلی در رونق تولید و استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه و آسیا، راه شکوفایی اقتصاد است و رهبرحکیم، بارها بر این امر تاکید کرده اند.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم صلی اله علیه و آله گفت:ابتکار حضرت امام راحل در نامگذاری هفته وحدت بخش عمده ای از توطئه های دائمی استکبار را کم اثر کرده است و آن را به گفتمان غالب و رایج تبدیل کرده است.
حجت السلام و المسلمین میرزائی از ضرورت صرفه جویی در مصرف انرژی در کشور خبر داد و با عنایت به آموزه های دینی در مذمت اسراف همگان را بر اصلاح الگوی مصرف در عرصه مصرف انرژی دعوت کرد.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از حضور آحاد مردم و دانش آموزان و مسؤلان در راهپیمایی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی قدردانی کرد.
امام جمعه شهرستان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حسن تهرانی مقدم و همه آنهایی که در مسیر عزت و استقلال انقلاب اسلامی جان خود را ایثار کردند تقاضای علو درجات کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار