رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی ناشی از برخورد چند خودرو در مسیر اراک - ازنا ۲ کشته و ۶ مجروح به جا گذاشت
کد خبر: ۷۹۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 05 November 2019

تصویر مرتبط

سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حادثه بر اثر برخورد پنج دستگاه خودرو (۲ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲ دستگاه پراید و یک دستگاه پژو آردی) در این مسیر به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: در این سانحه ۲ خودرو هم مسیر و سه خودروی مخالف مسیر در تردد بودند که یکی از خودرو‌های پژو ۴۰۵ اقدام به انحراف به چپ می‌کند و با چهار خودروی دیگر برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بر اثر این سانحه ۲ نفر از سرنشینان یکی از خودرو‌های پراید در دم فوت و ۶ نفر از سرنشینان دیگر خودرو‌ها نیز مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ کهریزی اظهار کرد: این حادثه به دلیل خطای انسانی رخ داده و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی عامل اصلی در کاهش حوادث رانندگی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: فوت شدگان حوادث رانندگی جاده‌های استان مرکزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل هفت درصد کاهش یافته که امید است این مهم روز به روز با کاهش بیشتری همراه باشد.

۳۰۹ نفر از ابتدای امسال تاکنون در جاده‌های استان مرکزی جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۱۷ نفر از ابتدای آبان‌ماه جاری تاکنون در این حوادث قربانی شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار