راهپیمایی و تجمع استکباری ستیزی یوم الله ۱۳ آبان در استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 04 November 2019

به گزارش تابناک مرکزی: همزمان با چهلمین سالروز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ به دست جوانان انقلابی، سرزمین آفتاب ، شاهد حضور مردمی است که از نقاط مختلف شهر خود را به میعادگاه راهپیمایان می رسانند تا با شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر استعمار، هیهات من الذله... فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان برسانند وبا مشت های گره کرده خود به یاوه گویی های دشمنان قسم خورده انقلاب پاسخ دادند.
امروز مردم استان مرکزی به ویژه دانش آموزان همگام با دیگر هموطنان در خیابانهای شهر و روستا، فریاد استکبارستیزی سر دادند و همصدا با هم، موج استکبارستیزی ایران اسلامی را خروشان تر از همیشه به رخ جهانیان کشیدند.
در پایان این تجمع قطعنامه‌ای در ۶ بند قرائت شد و شرکت‌کنندگان پس از قرائت هر بند فریاد « الله اکبر خامنه‌ای رهبر» سر دادند.
راهپیمایی استکبارستیزی در سایر شهرهای استان هم شامل خمین، محلات، دلیجان، کمیجان، خنداب، آشتیان، فراهان، تفرش، ساوه، زرندیه و شازند برگزار شد.

گزارش تصویر از برگزاری مراسم 13 آبان

ندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شدندای استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار