تحقق حماسه‌ای دیگر؛
مراسم راهپیمایی استکبارستیزانه ۱۳ آبان دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور، با شکوه و کم‌نظیر گروه‌های مختلف مردم استان مرکزی در بیش از ۵۸ نقطه آغاز شد
کد خبر: ۷۹۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 04 November 2019

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و جمعی از مسئولان با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در بیش از ۵۸ نقطه استان مرکزی آغاز شد.
راهپیمایان در طول مسیر با دست داشتن پارچه‌نوشته‌ها و پلاکارد‌هایی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و همچون سال‌های گذشته نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی خونخوارش نشان می‌دهند.

اراک

آیین تجمع بزرگ ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان در شهر اراک از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه جاری با حضور اقشار مختلف مردم این شهر در میدان سرداران آغاز شده است.

فرمهین

حضور پرشکوه مردم فراهان در راهپیمایی ۱۳ آبان

همزمان با فرا رسیدن سیزده آبان، روز دانش آموز و روز اعلام نفرت و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، مردم فراهان با حضور پرشور خود در کنار دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و با بصیرت خشم و مقاومت خود را در مقابل تمام مستکبران عالم نشان دادند.

 صبح امروز مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در فراهان برگزار شد.

دانش آموزان در کنار مردم ولایتمدار حضور پررنگ داشتند.

بوستان شهدای گمنام شهر فرمهین از ساعات اولیه صبح شاهد حضور جمعیت بود، از هر بلواری صف‌های منظم دانش آموزان به همراه مردم برای تجمع در میدان اصلی به چشم می‌آمد.

شرکت کنندگان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان ماه شهرستان فراهان مسیر میدان اصلی شهرستان را به سمت مسجد جامع شهر با شعار‌های کوبنده مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل طی کرده و با تجمع در مسجد جامع و برگزاری برنامه‌هایی از جمله آتش زدن پرچم آمریکا، قرائت قطع نامه، اجرای سرود و سخنرانی عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل بستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
EWkIoKeacxlzNLgA
|
Thailand
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
QwLJdZVir
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار