استاندار مرکزی
استاندار مرکزی گفت: ۱۷۷ مرکز اداری، آموزشی و درمانی در این استان امسال با همکاری شرکت توزیع و تولید به برق اضطراری مجهز شد
کد خبر: ۷۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 02 November 2019

۱۷۷ مرکز اداری، آموزشی و درمانی استان مرکزی به برق اضطراری مجهز شد

سید «علی آقازاده» روز شنبه در هفتمین نشست شواری پدافند غیرعامل استان مرکزی افزود: تیم‌های ارزیابی در شهرستان‌ها با همکاری فرمانداری‌ها در این موضوع نظارت دارند و در سال آینده تعداد مراکز مجهز به برق اضطراری در استان افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: ذخیره کالا‌های استراتژیک از جمله گندم با همکاری جهاد کشاورزی، فرمانداری‌های استان، سازمان غله و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده‌است.

استاندار مرکزی گفت: ۱۲ واحد به ظرفیت ۲۳۷ هزار ۵۰۰ تنی ذخیره کالای استراتژیک استان اضافه شده تا در مواقع مورد نیاز استفاده شود.

آقازاده افزود: بازدید از شبکه ریلی و میزان تاب‌آوری در خدمات‌رسانی در زمان وقوع حوادث طبیعی و انسانی انجام و آمادگی لازم کسب شده‌است.

وی اظهار داشت: میزان تاب‌آوری در ۲ سد الغدیر ساوه و کمال‌صالح شازند در مواقع بحران برای تامین آب کشاورزی و آشامیدنی در دستور کار شواری پدافند غیرعامل استان قرار داد.

استاندار مرکزی گفت: نظارت و تاب‌آوری شبکه جاده‌ای استان به عنوان یکی از استان‌های مهم در این مقوله از دیگر دستور کار‌های شورای پدافند غیرعامل استان است.

آقازاده افزود: ۱۵ طرح عمرانی مرتبط با پدافند غیرعامل در هفته پدافند غیرعامل در استان بهره‌برداری می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری ۳۰ رزمایش زمینی، سایبری و شیمیایی در این هفته در استان انجام می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: ۴۰ درصد طرح پدافند غیرعامل استان تهیه شده‌است و مبالغی پیش پرداخت در قرارداد به شرکت تهیه‌کننده طرح پرداخت و تا پایان سال طرح تکمیل می‌شود.

در این نشست هریک از دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص فعالیت پدافند غیرعامل دستگاه مربوط خود گزارش کار ارایه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار