امام جمعه تفرش:
امام جمعه شهرستان تفرش گفت: خواص دوکشور عراق ولبنان مراقب باشند باعملکرد خود جبهه مقاومت را تضعیف نکنند.
کد خبر: ۷۹۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ 01 November 2019

خواص عراق ولبنان مراقب باشند جبهه مقاومت را تضعیف نکنند

حجت الاسلام میرزایی درنمازجمعه این هفته در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به حدیثی از امام معصوم علیه السلام به ویژگی های یاران امام زمان عج اشاره کرد و افزود:
اقرار به امامت حضرت ،صبر و استقامت از جمله ویژگی های انسانهای منتظر در دوران غیبت است.
وی در خطبه دوم نماز با تسلیت شهادت امام حسن عسگری در ۸ ربیع الاول و تبریک آغاز امامت امام زمان عج گفت:
با شهادت امام حسن عسگری علیه السلام حرکت ۲۵۰ ساله ائمه اطهار در جامعه به پایان می رسد، حرکتی که باعث رشد و بالندگی و بقا شیعه و تشیع شد.
میرزایی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش مبنی بر علاج نا امنی در عراق و لبنان گفت:مخاطب این پیام قبل از آن که مردم این دو کشور باشد ان دسته از خواص عراق و لبنانی هستند که علیرغم دلسوزی های آنها متاسفانه درگیر منازعات سیاسی و حزبی هستند.
وی ادامه داد:این چالش های سیاسی در چنین وضعیتی که با دخالت های خباثت آلود سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و حمایت های مالی سعودی همراه و سبب حرج و مرج شده است دیگر معنا ندارد و هم اینک باید با همفکری دلسوزان درون حاکمیت ، امنیت را برقرار و بعد به چالش های جناحی بپردازند.
وی تاکید کرد :چه کسانی غیر از آمریکا و ایادی آنها در منطقه از حشد الشعبی برای مبارزه با تروریست های داعش وحشت دارند ، چه کسانی از حضور ده ها میلیونی راهپیمایی اربعین ترسیدند؟
وی یاد اورشد: خواص این دو کشور مراقب باشند که منازعات سیاسی آنها ابزاری برای تضعیف جبهه مقاومت در برابر شیاطین نگردد.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان با گرامیداشت ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی گفت:تقدیم ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس افتخار جامعه دانش آموزان است و همچنان روحیه استکبار ستیزی دربین نسل امروز و حسین فهمیده ها موج می زند.
حجه السلام میرزایی با تبریک هفته وقف آن را یک نهاد ممتاز دینی برشمرد و با تشکر از مردم تفرش در زمینه ی احیا سنت حسنه بر وقف در عرصه های متعدد وبراساس نیاز جامعه اسلامی تاکید کرد.
استاد حوزه علمیه با اشاره به هفته پدافند غیر عامل بر رعایت تمهیداتی پیشگیرانه برای مصون داشتن انسانها از خطرات احتمالی در محیط زندگی تاکید کرد.
میرزایی از همه سهامداران تعاونی توسعه و عمران تفرش برای تشکیل هیئت مدیره و بازرسی و مراجعه به اداره تعاون دعوت کرد.
امام جمعه محترم از حضور آحاد مردم در برنامه های بصیرت افزایی و یادواره بزرگ شهدای مظلوم مدافع حرم و استقبال از شهید گمنام تشکر و قدردانی کرد.
وی با یادآوری سالروز شهادت شهید طیب حاج رضایی و اسماعیل رضایی که به جرم دفاع از امام راحل به شهادت رسیدند آنها را مایه مباهات تفرش دانست و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.
وی با اشاره به رحلت مرحوم مظفر مصفا شاعر نام آشنا اهل بیت که تفرشی بوده است برای او طلب رحمت و مغفرت الهی کرد.

حضور دانش آموزان در نماز جمعه امروز مورخ ۱۰ آبان ماه تفرش

خواص عراق ولبنان مراقب باشند جبهه مقاومت را تضعیف نکنندخواص عراق ولبنان مراقب باشند جبهه مقاومت را تضعیف نکنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار