آیت الله دری نجف آبادی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:تزریق پول حاصل ازفروش نفت به کشور، چاپ اسکناس وحذف صفرهای آن مشکل تورم کشور را حل نمی کند.
کد خبر: ۷۹۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 01 November 2019

چاپ اسکناس وحذف صفرهای آن مشکل تورم را حل نمی کند
به گزارش تابناک مرکزی ، ایت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه اراک با بیان اینکه اگر بخواهیم به همین روال پیش برویم، سال بعد هم با تورم ۳۰ درصدی مواجه خواهیم بود افزود: اگر خواهان کاهش تورم هستیم باید برای تولید اهمیت ویژه ای قائل باشیم زیرا بلکه تولید حلال مشکلات اقتصادی کشور است.
وی با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: این روز تنها بزرگ‌داشتی برای تسخیر لانه جاسوسی نیست بلکه یادآور مبارزه با مستکبرین دنیا، مبارزه برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم، حمایت از مستضعفین، حمایت از محرومین، حمایت از جبهه مقاومت و ... است.
وی با بیان اینکه اگر لانه های جاسوسی و فساد مستکبرین عالم سرکوب نشود، آن ها با تبلیغات خود دل های ما را موشک باران می کنند یاداورشد: ملت های منطقه و مسلمان در برابر توطئه های خباثت آمیز استکبار جهانی مقاومت کنند.
امام جمعه اراک با اشاره به چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم مستکبر به علت غفلت ملت های مسلمان به وجود آمد و اگر امروز نیز ملت های مسلمان نسبت به وقایعی که اطرافشان اتفاق می افتد بی توجه باشند، ممکن است باز هم غده های سرطانی دیگری همچون اسرائیل در سال های آینده به وجود بیاید.
دری نجف آبادی با اشاره به حوادث به وجود امده در عراق و لبنان، گفت: وقایع به وجود آمده در این دو کشور واقعا مایع تاسف و تاثر است.
وی ادامه داد: تیراندازی هایی که به سمت مردم و نیروهای مسلح در عراق شد کاملا معلوم شد که مزدوران داخلی مانند بعثی ها و عوامل خارجی و دشمنان ملت عراق، نمی خواهند در این کشور امنیت برقرار شود چرا که به ضرر آن هاست، لذا مردم عراق باید هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه مردم عراق به خصوص شیعیان این کشور نباید آب به آسیاب دشمن بریزند، گفت: حل کردن مشکلات این کشور همت بلند، مردانگی، زحمت و مجاهدت می خواهد و نباید با کارهایی که دشمن می تواند از آن سوء استفاده کند، اوضاع را بدتر کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید با تکیه به صادرات مواد غیرنفتی کشور را آباد کرد، گفت: باید کاری کرد که اگر تحریم نفتی شدیم و روزی رسید که به هر دلیل نتوانستیم نفتمان را صادر کنیم، با صادرات مواد غیرنفتی و تولید محصولات دانش بنیان نیاز کشور را برطرف کنیم.
دری نجف آبادی با تبریک روز وقف و لزوم توجه هر چه بیشتر مردم به این کار با ارزش، افزود: درگذشت آیت الله علی اصغر قاضی زاده که از علمای برجسته اراک بودند را تسلیت می گوییم و از مقام معظم رهبری و تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) که اجازه دفن این بزرگوار را در صحن این مکان نورانی دادند کمال تشکر را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار