فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:
سردار کریمی گفت: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های فرهنگی و هنری دارد که باید از آن‌ها به خوبی بهره بگیریم.
کد خبر: ۷۹۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 30 October 2019

 

 

سردار « محسن کریمی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به برگزاری چهارمین جلسه گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اشاره کرد و گفت: ما هر داریم به برکت انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت است که این فرهنگ متعالی باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود و کنگره امام و شهدا راهی موثر در این زمینه است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این استان ظرفیت های بسیار خوبی در مجموعه های فرهنگی و هنری دارد، افزود: ما در کنگره تنها از بخشی از این ظرفیت ها استفاده کرده ایم و باید در گام دوم  از آنها به خوبی برای شناختن سیره امام استفاده کینم.

 

این مقام مسئول در ادامه به تشکیل موزه تخصصی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: همه آثاری که در رابطه با امام خمینی(ره) جمع آوری شده در این موزه نگهداری و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

وی به تشکیل ۹ انجمن تخصصی در راستای برگزاری جشنواره امام(ره) اشاره کرد و افزود: این جشنواره در موضوعاتی چون هنرهای تجسمی، طراحی، نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، پوستر، نقاشی خط و اینفوگرافی کار خود را آغاز کرده است.

 

سردار کریمی همچنین به تهیه نشریه کنگره امام و شهدا نیز اشاره کرد و گفت: تهیه این نشریه یک اقدام انقلابی بود چراکه در کمترین فرصت بهترین محتوا ارائه شد و این نشریه میتواند الگویی برای سایر کارهای دیگر باشد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امام را یک شخصیت بین المللی دانست و بیان کرد: برای پرداختن به عمق شخصیت امام خمینی(ره) باید جشنواره به صورت سالانه برگزار شود چراکه ملی بودن شخصیت امام کار را گسترده تر می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای برگزاری جشنواره نیاز است محتوای هدفمندی در خصوص امام(ره) تهیه شود، گفت: باید در این راستا از سایر ظرفیت های فرهنگی و هنری استان استفاده شود.

 

این مقام مسئول همچنین به استفاده از ظرفیت های مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و سایر مراکز آموزشی تاکید کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره روی کار اوردن نسل جدید و آشنایی هر چه بیشتر آنها با شخصیت برجسته امام خمینی(ره) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار