در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی
آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند با دید مثبت و خلاقانه در راستای اشتغال‌زایی و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارندو زمینه‌های امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند
کد خبر: ۷۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 30 October 2019

اشتغال‌زایی پایدار مهمترین رسالت حلقه مدیریتی در استان مرکزی است

وی ادامه داد: فرهنگ صرفه‌جویی و حذف هزینه‌های غیرضروری باید ابتدا در نهادهای دولتی نهادینه شود و پس از آن به لایه‌های مختلف جامعه بسط یابد چرا که هیچ ملتی با ریخت‌وپاش و اشرافی‌گری به توسعه پایدار دست پیدا نکرده و تمام ظرفیت مالی کشور باید در راستای رونق تولید، صادرات و در نهایت اشتغال پایدار هزینه شود.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت: توسعه فراگیر و تعالی اقتصاد و اشتغال کشور در گرو رونق تولید و اصلاح الگوی مصرف به‌خصوص در بخش انرژی است که این مهم باید از سوی مدیران کارآزموده و با تدبیر در جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود هزینه نیروهای مسلح و آموزش کشور در سال آینده بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده در صورتی که تمام مالیات دریافتی در همان سال از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان تجاوز نمی‌کند و با توجه به شرایط فروش نفت، تنها راه نجات کشور از شرایط موجود هدایت منابع ملی به سمت و سوی رونق تولید، اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه‌های غیرضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو همراهی هدفمند مردم و مسئولان است و تلاش برای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی جاری باشد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند و به‌صورت شبانه‌روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

وی اظهار داشت: مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت های دانش‌بنیان باید فعال‌تر از گذشته باشند و با مطالعات کاربردی، خوراک تولیدی واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص ناآرامی‌های عراق و لبنان نیز گفت: ردپای اسرائیل و آمریکای جنایتکار در تمامی ناآرامی‌های این کشورها مشاهده می‌شود و مردم به‌خصوص جوانان عراقی و لبنانی باید نسبت به توطئه‌های دشمنان خود هوشیار باشند.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یک‌بار در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار