معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از اعزام جانبازان بصیر استان مرکزی به ششمین دوره مسابقات ورزشی کشوری گلبال و شنا خبرداد
کد خبر: ۷۹۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 28 October 2019

جانبازان بصیر استان مرکزی به مسابقات ورزشی کشوری اعزام می‌شوند

محمدرضا گرجی ضمن اعلام این خبر و با تأکید بر توسعه فعالیت‎های ورزشی درمیان جانبازان افزود: به منظور ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی و توانمندی‌های فنی و ورزشی جامعه هدف، ایجاد زمینه برای ورزش‌های رقابتی و سازمان یافته با توجه به قوانین مربوطه، شناساندن توانمندی‌های جامعه هدف در محیط‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  این دوره از مسابقات برگزار و جانبازان بصیر استان نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد.
گرجی ادامه داد:این دوره از مسابقات در رشته  گلبال با حضور جانبازان نابینا و کم بینا در ۲ گروه دسته برتر و دسته یک و بصورت همزمان برگزار می‌گردد که در پایان مسابقات، ۲ تیم برتر گروه دسته یک به دسته برتر صعود می‌کنند و ۲ تیم آخر گروه دسته برتر به گروه دسته یک سقوط می‌نمایند.
گرجی  همچنین به چگونگی برگزاری مسابقات شنا اشاره و بیان کرد: مسابقات شنا ویژه جانبازان نابینای مطلق می‌باشد و به صورت انفرادی و در مواد ۵۰ متر آزاد و ۵۰ متر قورباغه برگزار می‌گردد.
گرجی درپایان افزود: امید می‎رود با برگزاری این مسابقات به ایجاد روحیه و تقویت بنیه جسمی و روحی جانبازان و خانواده‎هایشان کمک کرده باشیم.
گفتنی است ۱۰ نفر از ورزشکاران بصیر استان مرکزی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار