اقتصاد مقاومتی؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی: ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولیدبا همکاری نظام بانکی در استان مرکزی پرداخت شده است
کد خبر: ۷۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 23 October 2019
سعید فرخی در همایش مدیران بانک توسعه تعاون در اراک گفت: بانک‌ها بالاترین نقش توسعه اقتصادی را در کشور عهده‌دار هستند و تعاونگران و صنعتگران با اتکا به منابع بانکی بسیاری از فرصت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی را ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری نظام بانکی به میزان ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی پرداخت گردیده است، افزود: بانک توسعه تعاون با تنظیم نرخ مصارف به منابع شعب خود در این استان به بالای ۱۱۰ درصد، نقش مهمی برای اعطای تسهیلات رونق تولید و طرح‌های تکلیفی و توسعه‌ای ایفا نموده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با اشاره به حضور سه هزار واحد صنعتی و تولیدی در استان مرکزی گفت: بالاترین سطح اشتغال، کمترین میزان بیکاری و حجم بالای صادرات در استان مرکزی مزیت مهمی برای همکاری بانک‌ها و واحد‌های اقتصادی فراهم آورده است.

فرخی ادامه داد: بانک توسعه تعاون در این دو سال با پرداخت ۴ هزار و  ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در  استان مرکزی سهم مهمی در این حوزه را به خود اختصاص داده است..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار