مدیرکل دفتر حقوقی وامور مجلس سازمان بیمه سلامت کشور:
مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس سازمان بیمه سلامت کشور گفت:یارانه های دولتی باید برای افراد نیازمند هزینه شود.
کد خبر: ۷۹۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 22 October 2019

یارانه های دولتی باید برای افراد نیازمند هزینه شود

عبدالرحیم ترابی درمراسم تجلیل ازفعالان حوزه سلامت استان مرکزی افزود: ارزیابی وسع وضعیت بیمه شدگان مشخص میکند که براساس آن حق بیمه افراد نیازمند توسط سازمان پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه افراد توانمند باید حق بیمه خودرا پرداخت کنند یادآور شد : افراد متوسط 50درصد این حق را پرداخت می کنند.
وی با بیان اینکه سطح مالی و وسع بیمه‌شدگان این نهاد بیمه‌گر در قالب طرح ارزیابی شده و این مهم از برنامه‌های اولویت‌دار امسال است گفت: ارزیابی وسع مالی بیمه‌شدگان با توجه به منابع مالی محدود، سازمان را به سمت خدمت‌رسانی بیشتر به سمت اقشار نیازمند هدایت می‌کند.
ترابی با اشاره به وجود ۴۴ میلیون بیمه شده سلامت در کشور افزود: هنوز افرادی هستند که از خدمات بیمه‌ای برخوردار نیستند.
وی با بیان اینکه شمار دفترچه‌های درمانی کشور از جمعیت ایران بیشتر است یاداورشد: این بیانگر استفاده برخی افراد از چند بیمه درمانی است که ساماندهی این مهم الزامیست.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه ی ارایه خدمات درمانی در جامعه امری ضروری است که نباید از ان غفلت کرد گفت: خدمات گیرندگان درمانی کشور باید براساس نیاز خدمات درمانی دریافت کنند.
سیدمهدی مقدسی با بیان اینکه هنوز با وجود نظارت‌های جدی، شمار جراحی‌ها و درمان‌های غیرضروری در کشور زیاد است افزود: بیمه‌ها هر چه در مسیر هوشمندسازی حرکت کنند، فرآیندها کوتاه، هزینه‌ها کاهش و ارایه خدمات مطلوب به جامعه افزایش پیدا می کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با بیان اینکه در زمینه پوشش‌های بیمه‌ای فرهنگ‌سازی‌های وسیعی صورت گرفته اما کافی نیست گفت : این مهم باید افزایش بیشتری یابد .

دکتر سید «محمد جمالیان» با بیان اینکه در استان مرکزی و کشورافرادی هستند که هنوزهم از پوشش بیمه‌های درمانی محرومند و توان پرداخت هزینه‌های درمانی برای آنها دشوار است افزود: تعامل دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیمه سلامت مطلوب است اما افزایش هرچه بیشتری این تعامل بسیار ضروری است.
دراین مراسم از فعالان حوزه بیمه سلامت استان مرکزی با اهدای لوح قدردانی شد.

یارانه های دولتی باید برای افراد نیازمند هزینه شودیارانه های دولتی باید برای افراد نیازمند هزینه شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار