آیت الله دری نجف ابادی :
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حماسه اربعین معجزه الهی وترسیم هرلحظه این حماسه بزرگ امری الزامی است.
کد خبر: ۷۸۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 18 October 2019

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف ابادی درخطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه اراک باقدردانی از دست اندرکاران اربعین حسینی (ع) افزود:قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی یکبار دیگر با دستگیری مدیر شبکه جاسوسی آمد نیوز به رخ جهانیان کشیده شد و این ناشی از ایمان است.
وی با بیان اینکه دستگیری مدیر شبکه تلگرامی آمدنیوز درسی بزرگ برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است که تحت تاثیر رسانه‌های ساختگی، دروغین و قلابی قرار نگیرند یاداورشد:البته جوانان و نوجوانان این کشور بیش از پیش هوشیار هستند.
وی با بیان اینکه همواره کشورهای استکباری به دنبال جریان سازی برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و مردم باید هوشیار باشند گفت:نظیر سرمایه‌های موجود در ایران اسلامی کمتر در دنیا وجود دارد بنابراین حفظ این سرمایه باید به‌صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه هزاران نیروی انسانی فهیم در کادر نظامی متبحر ایران اسلامی به برکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب آموزش دیده اندو هر یک شمشیر برنده علیه دشمن هستند افزود: دشمنان برای ایران اسلامی جاسوس پروری نکنند و اگر راست می‌گویند مسایل داخلی خود را حل کنند.
امام جمعه اراک بااشاره به ضرورت رفع مشکلات اقتصادی در کشور گفت: تمامی ظرفیت‌ها از جمله رشد علم و فناوری باید به صورت مضاعف در زمینه ی اعتلای کشور به کار گرفته شود.
وی با بیان اینکه اگر در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها مباحثی برخلاف آموزش علوم به فرزندان این مرز و بوم ارایه شود، خیانت است یاداورشد: آموزش و پرورش، دانشگاه ‌ها و حوزه‌ها باید تلاش کنند نسل ماهر ، فهیم و متعهد برای خدمت به کشور تربیت کنند.
آیت الله دری نجف ابادی با بیان اینکه مسایل و مشکلات صنایع استان مرکزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: در واگذاری‌ این صنایع باید اهلیت داشتن افراد در اولویت قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار