مدیرکل استاندارد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته متناظر فراصوت در کشور به استان مرکزی واگذار شده است، گفت: ۶۲ پروانه علامت استاندارد اجباری واحد‌های تولیدی استان مرکزی صادر شد
کد خبر: ۷۸۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ 13 October 2019
62 پروانه علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی استان مرکزی صادر شد
مهناز جعفریان با اشاره به روز جهانی استاندارد اظهار داشت: در استان مرکزی کمیته متناظر مربوط به شیر‌های صنعتی با همکاری شرکت ماشین‌سازی اراک فعال شد و اکنون در حال تکمیل اعضا این کمیته هستیم.

وی افزود: کمیته متناظر فراصوت هم در کشور به استان مرکزی واگذار شده است به‌طوری که در این دو حوزه در زمینه تصویب و تدوین هر استاندارد ملی و بین‌المللی اظهارنظر می‌کنیم.  

مدیرکل استاندارد استان مرکزی ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال تقریبا نزدیک به ۷ هزار نفر ساعت آموزش فنی برای مدیران کنترل کیفیت و حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر ساعت هم آموزش‌های برون سازمانی برای کسانی که در زمینه‌های مختلف استانداردسازی فعالیت می‌کنند، داشتیم.

جعفریان تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال، ۶۲ پروانه علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی صادر شد که ۳۰ درصد بیشتر از برنامه ۶ ماهه مدون استاندارد بود و این عملکرد نشان‌دهنده توجه واحد‌های تولیدی به استاندارد کردن محصولات است به طوری که در مسیر تولید قرار گرفتند و تولیدات خود را افزایش می‌دهند.

وی تصریح کرد: تمدید گواهینامه‌ها هم تقریبا به صورت ۱۰۰ درصدی در ۶ ماهه نخست سال  انجام دادیم، همه واحد‌های تولیدی که از قبل، مجوز استفاده از علامت استاندارد داشتند اکنون در مسیر تولید استاندارد همچنان پایدار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار