ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی: فضاسازی تبلیغات ۱۳ آبان هم باید به موقع و به درستی انجام شود و تبلیغات در جامعه افزایش یابد تا کار موج آفرینی تبلیغات انجام و جمعیت افزایش یابد
کد خبر: ۷۸۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 12 October 2019
برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان در 30 نقطه استان مرکزی









مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه ۱۳ آبان گفت: یکی از آفت‌ها در جلسات تغییرات تصمیمات است که نباید این کار انجام شود، باتوجه به اینکه راهپیمایی برگزار نمی‌شود باید تجمعات به موقع و با برنامه‌ریزی حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور افزود: فضاسازی تبلیغات ۱۳ آبان هم باید به موقع و به درستی انجام شود و تبلیغات در جامعه افزایش یابد تا کار موج آفرینی تبلیغات انجام و جمعیت افزایش یابد.

وی ادامه داد: مسئولان باید اقدامات لازم در برگزاری باشکوه این روز را داشته باشند تا شاهد حضور پررنگ مردم در این روز باشیم.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان در اراک گفت: آیین سیزدهم آبان ماه امسال در ۳۰ نقطه این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی افزود: حضور ۱۰ هزار دانش آموز در آیین روز سیزدهم آبان ماه امسال پیش بینی شده است.

وی گفت: روز سیزدهم آبان ماه در سال‌های گذشته با تاکید روز دانش آموز برگزار شده و امسال تلاش شده این روز به عنوان روز تاثیرگذار در انقلاب اسلامی با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تجمع مردم در روز سیزدهم آبان ماه سال‌های گذشته در داخل مصلای اراک انجام می‌شد که مقرر شده امسال این آیین در محوطه مصلای این شهرستان برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم سیزدهم آبان ماه فرصت مناسبی دانست تا مردم کشور در صفوف به هم پیوسته ندای آزادی و آزادگی را سرداده و به دشمنان ثابت کنند تا آخرین قطره خون در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده و تن به ذلت نخواهند داد.

اکرمی گفت: روز سیزدهم آبان ماه آیینی نمادین برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ استکبار ستیزی در جامعه و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان و نوجوان جامعه بوده و برگزاری هرچه باشکوهتر این روز باید در دستور کار مدیران استانی استان مرکزی قرار گیرد.

وی افزود: ملت ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته با اهدای شهدا، ایثارگران و جانبازان در راه اسلام و قرآن به جهانیان نشان داده اند که زیر بار ظلم و ستم کسی نرفته و نخواهند رفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ادامه با توجه به اعمال تحریم‌های دشمنان علیه مردم کشور گفت: سیزدهم آبان ماه امسال باید با حضور دانشگاهیان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم هرچه باشکوهتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

برنامه‌های گرامیداشت روز ۱۳ آبان امسال در ۳۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار