نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه برضرورت ارتباط صنعت ودانشگاه برای رفع مشکلات صنایعی مانند آذرآب، هپکو وماشین سازی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۸۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 11 October 2019

ایت الله قربانعلی دری نجف آبادی درخطبه های نمازجمعه اراک با بیان اینکه با بهره گیری از دانش دانشجویان وارتباط صنعت با دانشگاه مشکلات صنایع استان برطرف می شود افزود:
استان مرکزی این توانمندی را دارد که با استفاده از افراد نخبه برمشکلات موجود غلبه کند.
وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی ایران و عراق می توانند با انسجام و وحدت قدرت برتر منطقه باشند یاداورشد: کشور عراق و ایران باوحدت می توانند در منطقه نقش آفرین و تاثیرگذار باشند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود نائل شوند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه در روزهای اخیر استکبار می خواست عراق را به خاک و خون بکشد گفت: با هوشیاری مرجعیت، دولت و تشکل های مردمی نقشه شوم آنان نقش برآب شد.
وی با بیان اینکه اربعین امام حسین (ع) چراغ راه بشریت و احیاگر مکتب اهل بیت است اظهارداشت: اربعین پرچم پرافتخار همه آزادی خواهان جهان است که درس عزت و حماسه اسلامی را از سالار شهیدان آموخته است.
وی با بیان اینکه رشد و پیشرفت علمی و دانش محوری باید در کشور توسعه یابد یاداورشد: باید قید تجملات را زد تا از نظر فناوری علمی در ردیف اول کشورها قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار