جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی آخرین جزئیات تیراندازی به شهروند ساوجی را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 10 October 2019
جزئیات دستگیری عامل تیراندازی به شهروند ساوجی
سرهنگ یوسف سپهوند با اشاره به تیراندازی به شهروند ساوجی اظهار داشت:  در یکی از خیابان شهرستان ساوه فردی به سمت یکی از شهروندان دیگر تیراندازی کرده بود که در عملیات پلیس در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شد.

وی افزود: دیروز ظهر تیراندازی در خیابان هفت تیر غربی شهرستان ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: فرد مسلح به سبب اختلافات شخصی  به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده و با مجروح کردن او از محل مورد نظر فرار کرده است.

سپهوند ادامه داد: فردی که مورد آسیب قرار گرفته بود به مرکز درمانی انتقال داده شد و  بعد از آن فرد مورد نظر شناسایی شد که بعد از آن برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری او آغاز شد.

وی عنوان کرد: در تمهیدات اجرایی پلیس، عامل تیراندازی بعد از گذشت حدود ۵ ساعت در حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و یک قبضه سلاح از او کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فرد دستگیر شده با هماهنگی مرجع قضائی برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار