رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی؛
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: هیات اجرایی انتخابات باید از لایه‌های مختلف جامعه به خصوص اصناف باشند و دقت برای اینکه ارکان این هیات تنها از کارکنان دولت نباشند موضوع مهمی است
کد خبر: ۷۸۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 09 October 2019
هیات اجرایی انتخابات باید از لایه‌های مختلف جامعه باشند 
/ مشکلات و مسایل کارگری استان باید در اسرع وقت پیگیری شود

 

حجت الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی  افزود: بر اساس ماده ۴۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیات اجرایی مسئول مستقیم صحت انتخابات است، بنابراین اعضای این هیات باید از معتمدان محلات و اصناف انتخاب شوند.
وی بیان کرد: مشکلات و مسایل کارگری استان باید در اسرع وقت پیگیری شود چرا که تداوم این مهم در مشارکت مردم در انتخابات تاثیر دارد.  

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: آموزش مجریان انتخابات، فرمانداران و بخشداران نیز نکته مهمی در راستای برگزاری هر پرشورتر این فرآیند ملی است که باید مورد توجه قرار گیرد.  

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: مشکلات و کاستی‌های قابل‌توجهی در بخش زیرساختی برگزاری انتخابات استان وجود دارد که می‌طلبد در اسرع وقت شناسایی و حل شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یک نفر از سوی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در هر یک از فرمانداری‌ها مسئول نظارت بر ثبت نام نامزد‌های انتخابی معرفی شده انتظار می‌رود فرمانداری‌ها نهایت همکاری را با این نیرو‌ها داشته باشند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار