مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: در ۶ ماه نخست امسال میزان محکومیت پرونده‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و گرانفروشی در استان ۶۲۰ میلیارد ریال بوده است
کد خبر: ۷۸۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 09 October 2019

محکومیت 620 میلیارد ریالی پرونده‌های مبارزه با قاچاق کالا در استان مرکزی

 حمید القاصی‌مهر ظهر امروز در شورای قضایی استان مرکزی اظهار کرد: در ۶ ماه نخست امسال میزان محکومیت پرونده‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و گرانفروشی در استان ۶۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: همچنین در ۶ ماه نخست سال جاری در استان پنج هزار و ۱۸۲ فقره پرونده در ۳ حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات و بهداشت و درمان رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز در حوزه‌های مختلف استان، در این بازه زمانی شاهد افزایش ۴۰ درصدی میزان پرونده‌های ورودی و جریمه‌ها در استان هستیم.

القاصی‌مهر بیان کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز در استان ادامه داشته و تعزیرات حکومتی استان برای برخورد با آن‌ها تمام توان خود را به کار می‌گیرد، در حوزه برخورد با گران‌فروشی نیز هر فروشنده‌ای که با استفاده از روش‌های ممکن، کالای خود را با قیمتی بیش از نرخ مصوب دولتی بفروشد، مرتکب گران‌فروشی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش قیمت بدون مجوز تخلف محسوب شده و با آن برخورد جدی صورت می‌گیرد، بر همین اساس واحد‌های صنفی نسبت به افزایش قیمت کالا‌های خود به‌صورت خودسرانه اقدام کنند با برخورد شدید مواجه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار