نمایشگاه
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران با حضور بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ایتالیا، چین، هند وترکیه در نیم‌ور محلات گشایش یافت.
کد خبر: ۷۸۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 08 October 2019

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۹۰ هزار مترمربع افتتاح شد گفت: نمایشگاه امسال در رنکینگ ۸ نمایشگاه برتر دنیا قراردارد ودارای جایگاه بین المللی است
محمد حلاجیان با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار تن سنگ کوپ از بیش از 200 معدن ایران از 18 استان کشور در این نمایشگاه عرضه شد افزود: برگزاری اولین نمایشگاه تعمیق ساخت داخل صنعت سنگ کشور ازموارد فوق العاده مهم دراین نمایشگاه است.
وی حمایت از تولید داخلی، کمک به خودکفایی، توسعه و توانمندسازی صنایع داخلی صنعت سنگ وجلوگیری از خروج ارز را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کردوگفت: با توجه به رویکرد وزارت صمت درزمینه حمایت از صنایع داخلی و جلوگیری از خروج ارز برای ورود تجهیزات، لوازم و مواد مصرفی و ماشین آلات این حوزه، وزارت صمت طرحی را با نام تعمیق ساخت داخل تعریف کرده است.
حلاجیان اظهارداشت: برگزاری دومین جلسه میز سنگ کشور در این نمایشگاه برای بررسی مشکلات و موانع حوزه صادرات سنگ تزئینی دراین نمایشگاه تشکیل می شود.
فرماندار محلات هم با اشاره به وجود فراز وفرودهای در ۱۱ دوره گذشته برگزاری این نمایشگاه گفت: با ورود بخش خصوصی به این حوزه این دوره نمایشگاه با قوت بیشتری در حال برگزاری است.
حسن قمری با بیان اینکه این نمایشگاه نیازمند یاری دستگاه‌های اجرایی است افزود: برای برگزاری این نمایشگاه در تراز کشور و منطقه نیاز است سازمان توسعه و تجارت در این زمینه مساعدهای لازم را بعمل آورد زیرا ارتقای جایگاه این نمایشگاه مهمترین مطالبه از این سازمان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار