مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبر داد
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده روزانه ۴ هزار زائر در موکب سید الشهدا که در مسجد براثای شهر کاظمین مستقر است، اسکان داده می‌شوند که وعده صبحانه و شام برای این زائرین در نظر گرفته شده است، همچنین برای زائرانی که قصد ماندن دارند وعده ناهار نیز تهیه می‌گردد
کد خبر: ۷۸۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 06 October 2019
 

 

 حجت الاسلام عبدالله واحدی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جهت اربعین حسینی، از برپایی موکب سید الشهدا (ع) از ۱۷ مهر ماه در شهر کاظمین خبر داد و گفت: این موکب که در ۷ کیلومتری حرم امام موسی کاظم (ع) مستقر است به مدت ۱۲ روز از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) پذیرایی خواهد کرد و امکانات رفاهی و اسکان زائران را فراهم می‌کند.

اسکان روزانه ۴ هزار زائر در موکب سیدالشهدای شهر کاظمین

وی افزود: همچنین با تمهیدات اندیشیده شده روزانه ۴ هزار زائر در این موکب که در مسجد براثا مستقر است،  اسکان داده می‌شوند که وعده صبحانه و شام برای این زائرین در نظر گرفته شده است، همچنین برای زائرانی که قصد ماندن دارند وعده ناهار نیز تهیه می‌گردد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تامین مواد اولیه برای زائران، از اعزام یک خودرو ترانزیت، دو کامیون ۱۰ تن و یک کامیون ۲۰ تن مواد غذایی خبر داد گفت: این کامیون‌ها حامل اقلام جهت اسکان و پذیرایی زائران هستند که از امروز ۱۴ مهر ماه به سمت مرز مهران حرکت کردند.

تامین اعتبارات موکب از موقوفات

وی اظهار داشت: اعتبارات برپایی موکب سید الشهدا (ع) از محل درآمد موقوفات فرمان‌فرما، میرزا حسین نجفی، کربلایی محمد حسن یوزباشی و حاج آقا محسن اراکی تامین گردیده است.

حجت الاسلام واحدی تصریح کرد: در مجموع ۳۰ نفر از کارکنان و خادمین امامزادگان به منظور خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به کشور عراق اعزام می‌شوند.

در پایان این مراسم، بدرقه کاروان اعزامی از بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد (ع) صورت پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار