جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۶۲۰ سری جهیزیه برای نوعروسان این استان از سوی ستاد برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار ۲۰۰ شهید استان مرکزی تدارک شد
کد خبر: ۷۸۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 30 September 2019

۶۲۰ سری جهیزیه برای نوعروسان استان مرکزی تدارک شد

 سرهنگ پاسدار «محسن گلشن‌زاده» روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: ارزش هر یک از جهیزیه‌ها بیش از ۱۲۹ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع جهیزیه از برنامه‌های محرومیت‌زدایی کنگره نقش امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان است که هم‌زمان با برگزاری این کنگره در ۱۱ مهرماه جاری با حضور مقامات لشگری و کشوری در استان انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: ساخت ۲۴ منزل مسکونی برای خانواده‌های شهدای فاطمیون در دلیجان و خانه محرومان و عالم در نقاط مختلف استان، طرح‌های  راه‌سازی، جاده‌های روستایی، پل، جدول‌گذاری روستا‌ها ومناطق حاشیه‌ای شهر‌ها از مهمترین طرح‌های عمرانی این نهاد انقلابی است که همزمان با روز کنگره شهدای استان بهره‌برداری می‌شود.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده اضافه کرد: ۵۶ طرح ویژه آبرسانی در بخش‌های انتقال و لایروبی قنوات، ۸۰ طرح فرهنگی از قبیل: ساخت و مرمت مجتمع‌های فرهنگی، یادمان‌های شهدا و ساخت مسجد، ۹۳ طرح آموزشی از قبیل: ساخت و مرمت مدارس، ۵۹ طرح ساخت خانه محروم، ۱۳۴ طرح ساخت و مرمت مراکز پزشکی و بهداشتی، ۳۹ طرح اشتغال‌زایی و ۲۲ طرح ساخت پل و جاده‌های روستایی هم‌زمان با برگزاری کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان بهره‌برداری می‌شود.  

وی بیان کرد: اهدای ۶ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر به نیازمندان و تجهیز ۱۸۰ خانه روستایی از دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی به‌عنوان زیرمجموعه کنگره نقش امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) نهم و دهم مهرماه جاری در خمین برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ فرمانده ارشد سپاه پاسداران در این اجلاسیه و اجلاسیه نهایی حضور دارند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده افزود:اجلاسیه اصلی کنگره نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران در محل مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود و از ساعت آغاز تا پایان این برنامه به صورت پخش زنده از شبکه‌های سراسری رسانه ملی پخش می‌شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار