در گزارشی روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کمیجان عنوان کرد: دوره طرح آموزش عملی نماز «کلید بهشت» ویژه آموزش دهندگان دوره‌های سوادآموزی با حضور موسوی مدیرآموزش و پرورش، مسئولین ستاداقامه نماز شهرستان و آموزش دهندگان سوادآموزی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تقدیر از حضور گسترده آموزش دهندگان در این طرح اظهارداشت: طرح آموزش عملی نماز از جمله طرح‌های فرهنگی مهم و اساسی سازمان نهضت سوادآموزی است که در کنار آموزش مهارت‌های سواد، به حوزه نماز نیز توجه ویژه‌ای شده است.

موسوی بیان داشت ترویج معارف نماز در بین آموزش دهندگان و سوادآموزان، تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز و تصحیح قرائت نماز سوادآموزان از اهداف این طرح می‌باشد.

عیسی آبادی مسئول سوادآموزی هدف ازاجرای این طرح را توانمندسازی آموزش دهندگان برای تصحیح، تعمیق و تثبیت آموزش نماز در تمام کلاس‌های سوادآموزی و آشنایی بیشتر با روش‌های جذب مخاطبین و آموزش عملی نماز عنوان نمود.

نوروزی از مدرسین این طرح به اهمیت نماز و جایگاه آن در تعالیم دین مبین اسلام و احادیث نقل شده از پیامبر و امامان درباره فریضه نماز و آثار آن اشاره نمود و به آموزش قرائت صحیح نماز و احکام آن پرداخت.