مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال اعتبار برای شتاب بخشی به روند تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری مامونیه جذب شد
کد خبر: ۷۸۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 25 September 2019

۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تکمیل آمفی تئاتر زرندیه جذب شد

 حجت الاسلام عباس دانشی در جریان بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زرندیه، افزود: امید است عملیات تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری مامونیه تا پایان سال به اتمام برسد.

وی همچنین در بازدید از مجتمع فرهنگ هنری شهر زاویه که محل تدفین ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، گفت: شهدا چراغ راه و راهنمای همه دوستداران وعلاقمندان به اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به وضعیت نامناسب اعتبارات دولتی، افزود: با توجه به وضعیت تخصیص اعتبارات در چند سال اخیر و سال‌های پیش رو، چنانچه بخش خصوصی و یا نهادی آمادگی همکاری و مساعدت در راستای تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری زاویه را داشته باشد، آماده هستیم که نسبت به واگذاری آن اقدام کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در دیدار با هیات اجرایی پنجمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه، نیز عنوان کرد: اقامه عزا برای امام حسین (ع) موهبتی است که باید قدر آن را دانست.

حجت الاسلام دانشی از هنر تعزیه به عنوان نوعی عبادت یاد کرد و خواستار آن شد که هنرمندان با حضور قلب تعزیه‌ها را اجرا و به این هنر به عنوان یک عبادت نگاه کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار