استاندار مرکزی:
آقازاده استاندار مرکزی در آیین "حماسه فرزندان روح الله" (روایت رهایی) که جنب پادگان امام علی (ع) سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، گفت: برگزاری آیین‌های بزرگداشت شهدا کلید حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
کد خبر: ۷۸۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 24 September 2019

آيين‌هاي پاسداشت شهدا كليد حفظ فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است

آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: برگزاری آیین بزرگداشت شهدا و این نمایش‌ها از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار برای آشنایی هرچه بیشتر مردم و به خصوص نسل جوان جامعه با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول انقلاب و دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایش‌ها نقش مهمی در الگوسازی و مقابله با توطئه‌های فرهنگی و نرم دشمنان ایران اسلامی در جامعه دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته پشتیبان امام راحل (ره) و رهبر معظم بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب و جنگ تحمیلی حضور فعال داشته و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

آقازاده گفت: مردم کشور در گام دوم انقلاب نیز با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب بر تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان اسلام پیروز شده و به پیروزی‌های بزرگ در دنیا و جهان دست می‌یابند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت:  نمایش حماسه فرزندان روح الله از جمله فعالیت‌های اساسی ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان است که از امشب به مدت ۱۰ شب در جنب پادگان امام علی (ع) سپاه روح الله استان برگزار می‌شود.

سردار «محسن کریمی» افزود:  نمایش حماسه فرزندان روح الله قطعه‌ای از تاریخ ایران اسلامی است که از دوران امیرکبیر آغاز و تا مدافعان حرم ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: در این نمایش تلاش شده است با بهره گیری از هنر، مقاطع مهم تاریخ برای مردم بازگو شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی استکبار ستیزی، مقاومت، ایثار، گذشت، خودباوری و اعتماد به نفس را از جمله مهمترین پیام‌های این برنامه فرهنگی عنوان کرد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل در عبور و مرور و حضور مردم در محل این آیین،  ۱۲ نقطه از شهرستان اراک با همکاری شهرداری برای انتقال علاقه‌مندان به این محل برنامه ریزی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار