نماینده مجلس شورای اسلامی:
مدیران کل و درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با نماینده مردم ساوه، زرندیه و غرق آباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرندیه دیدار کردند
کد خبر: ۷۸۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 18 September 2019

سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دیدار فدائی فرماندار زرندیه با اشاره به اینکه خدمات سازمان تامین اجتماعی در هر شهرستانی از بزرگترین نعمت‌ها محسوب می‌شود، گفت: جامعه کارگری در این شهرستان که بافت صنعتی و کارگری دارد از این خدمات بهره‌مند است و با راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی این خدمات تکمیل‌تر خواهد شد.

محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه، زرندیه و غرق آباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است و باید منابع و دارایی‌های آن حفظ شود و لازم است بدهی‌های دولت که مصداق کامل حق الناس است پرداخت شود.
منصوری اضافه کرد: همکاری بسیار خوب مدیران سازمان تامین اجتماعی چه در سطح ملی و چه سطح استانی باعث رضایت مندی هرچه بیشتر مردم شده و جای دارد از مجموعه سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد.
وی ضمن تشکر از خیرین که در گسترش امکانات درمانی شهرستان همکاری و کمک‌های خوبی داشته اند افزود: با وجود محدودیت‌های بودجه ای، احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان از فرصت‌های خوبی است که جامعه کارگری و بازنشستگی از آن بهره‌مند خواهند شد.

در این نشست امیری رییس کانون بازنشستگان استان مرکزی نیز به مهم‌ترین مسایل مربوط به حوزه بازنشستگان و مستمری بگیران اشاره کرد و گفت: توقع داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات تعامل بیشتری با سازمان تامین اجتماعی داشته باشند.

در ادامه بیدهندی، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه مجموعه مدیران سازمان تامین اجتماعی استان همواره خود را وامدار جامعه تحت پوشش سازمان می‌دانیم، گفت: همواره در حال اصلاح و بهبود روش‌های خود هستیم و آمادگی کامل داریم که از نقطه نظرات صاحب نظران در حوزه‌های مرتبط بهره‌مند شویم.

وی افزود: پوشش نزدیک به ۹۶ درصد از جمعیت این شهرستان از خدمات بیمه و درمان تامین اجتماعی، این شهرستان را در ردیف ضرایب پوشش بالای بیمه‌ای کشور قرار داده است   و از این رو گسترش خدمات سازمان در شهرستان لازم به نظر می‌رسد.
همچنین دکتر پازوکی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به وجود تنگنا‌ها و مشکلات در تامین منابع برای خانواده بزرگ تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی متعهد است که تمام خدمات خود در بخش درمان را به بهترین نحو ارایه دهد و حفظ کرامت انسانی مخاطبان سازمان در بخش درمان از اولویت‌های ما بوده و هست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار